ua en ru

Дослідження: національна символіка щільніше увійшла в повсякденний гардероб українця

Дослідження: національна символіка щільніше увійшла в повсякденний гардероб українця Фото Радислава Усеева

Згідно з найсвіжішими даними компанії TNS, жителі України стали нейтральніше ставитися до використання національної символіки в цілому, зате зробили її звичним елементом одягу

За даними опитування TNS On-line TRACK за серпень 2015 року, зросла кількість українців, нейтрально налаштованих до національних елементів в одязі, міському дизайні і на транспорті. Тих же, хто ставиться до цього явища строго негативно або позитивно, стало менше.

Дослідження: національна символіка щільніше увійшла в повсякденний гардероб українця

Фото: Таблиця із звіту, оприлюдненого TNS 25 вересня

Незважаючи на те, що на сході країни частка тих, хто позитивно ставиться до використання української символіки відчутно нижче, ніж на заході і в центрі, вона все ж становить більше половини - 53%.

Якщо розглянути використання символіки на практиці, то серед тих, хто позитивно оцінює її, три чверті обмежуються лише моральною підтримкою.

У той же час, можна констатувати факт, що за останній рік відчутно зросла частка тих, хто носить одяг або прикраси з українською символікою.

Дослідження: національна символіка щільніше увійшла в повсякденний гардероб українця

Фото: Таблиця із звіту, оприлюдненого TNS 25 вересня

Восьма хвиля дослідження проводилася з 12 по 19 серпня методом онлайн-опитування серед міського населення України. Цільова аудиторія: чоловіки і жінки у віці від 18 до 55 років. Вибірка - 1000 осіб, квотна за статтю, віком, регіоном та розміром населеного пункту.

TNS в Україні - це представник світового лідера в галузі маркетингових досліджень "на замовлення" - компанії TNS. Україна є однією з 80 країн, де працює TNS, надаючи послуги на найвищому професійному рівні. З осені 2008 року TNS входить до складу Kantar Group, дослідницького підрозділу світового рекламно-комунікаційного холдингу WPP.