ua en ru

У КМДА показали, як буде виглядати Шулявський шляхопровід

У КМДА показали, як буде виглядати Шулявський шляхопровід Фото: Проспект Перемоги, біля станції метро "Шулявська"

Нова транспортна розв'язка буде пропускати до 21 тис. автомобілів на годину

Департамент містобудування та архітектури Києва розробляє проект реконструкції Шулявського шляхопроводу, повідомляє прес-служба КМДА.

"Департамент містобудування та архітектури виступив замовником техніко-економічного обґрунтування реконструкції транспортної розв'язки на перетині проспекту Перемоги і вулиць Гетьмана і Довженка. За результатами відкритих торгів, розробником першої стадії проектування визначено ВАТ "Київсоюзшляхпроект", - йдеться в повідомленні.

Як повідомили у Департаменті, згідно з технічним завданням "Київсоюзшляхпроект" повинен розробити проект трирівневої транспортної розв'язки з реверсивним розподільним кільцем.

"Необхідність у розробці проекту виникла у зв'язку з аварійним станом Шулявського шляхопроводу. Після низки пожеж шляхопровід частково втратив несучу здатність. Крім того, цей транспортний вузол, що знаходиться на перетині малої кільцевої дороги та радіальної вылетной магістралі (вулиця, яка веде з центру міста за його межі - Прим. ред.), надзвичайно перевантажений і вимагає збільшення пропускної здатності", - нагадали в КМДА.

У КМДА показали, як буде виглядати Шулявський шляхопровід

Фото: Ескіз реконструкції Шулявського шляхопроводу

У КМДА показали, як буде виглядати Шулявський шляхопровід

Фото: Ескіз реконструкції Шулявського шляхопроводу

У КМДА показали, як буде виглядати Шулявський шляхопровід

Фото: Ескіз реконструкції Шулявського шляхопроводу

Відзначається, що розроблений у 2010 році інститутом "Київдормістпроект" проект реконструкції Шулявській транспортної розв'язки не відповідає повною мірою вимогам.

Шулявська транспортна розв'язка сьогодні пропускає трохи менше 13 тис. автомобілів на годину. Результати транспортного моделювання і натурного експерименту, як уточнили в КМДА, показали, що трирівнева транспортна розв'язка може пропускати майже вдвічі більше - до 21 тис. автомобілів на годину. Крім того, розв'язка буде враховувати потреби велосипедистів, а пішохідні і транспортні потоки будуть повністю розведені на різних рівнях.

До речі, у Києві з'являться нові сучасні трамваї.