ua en ru

Корова з'їла свиню? Facebook потішається над дизайном логотипу сумських консервів

Корова з'їла свиню? Facebook потішається над дизайном логотипу сумських консервів Фото: Веселий логотип "Этничных м'ясників" (ua.all.biz)

Упаковка продукції торгової марки "Етнічні м'ясники" привернула увагу споживачів не тільки ємним бренд-неймом, але і креативним логотипом

Для виходу на ринок продукції ТОВ "Охтирка мясопродукт" була створена торгова марка "Етнічні м'ясники". Споживачі звернули увагу на креативний підхід рекламників при створенні логотипу і назви торгової марки, дають масу приводів для жартів.

Я, звісно, не дизайнер. І моя оцінка може бути суб'єкта єктивною і непрофесійною. Але, скажіть, у мене одного ця емблема на охтирській тушонці викликає асоціацію з тим, шо корова з'єднання їла свиню? :)#буддиствармії

Опубліковано Олексій Захарченко 11 березня 2016 р.

Автор публікації на Facebook прокоментував свій пост: "у мене ця емблема на охтирської тушонке викликає асоціацію з тим, що корова з'їла свиню?". Коментарі не змусили себе довго чекати: "Схоже, що корова народжує свиню", "Виглядає зловісно. А взагалі останнім часом саломясной дизайн дивує, адже недарма кажуть, що сало - сильнодіючий наркотик".

Компанія "Охтирка мясопродукт" займається переробкою і продажем м'яса з 2011 року. Компанія виробляє до 300 тонн яловичини і до 1 мільйона банок тушонки в місяць. Охтирської яловичину купують такі гіганти м'ясної промисловості як "Кременчукмясо", "Черкаська продовольча компанія", "Роганський мясокрмбинат", "Салтівський м'ясокомбінат", "Геркулес". У 2014 році на ринок була випущена тушонка під торговою маркою Етнічні м'ясники".

Раніше Styler писав про те, що понад 200 українських брендів представлять у Києві нові колекції.