ua en ru

МАУ і лоукости: українці обурені дорогими квитками і поганим сервісом

МАУ і лоукости: українці обурені дорогими квитками і поганим сервісом Фото: Аеропорт (iev.aero)

МАУ змушений влаштовувати розпродажі та промо-акції, щоб конкурувати на ринку з лоукостами, нагадує експерт

На ринках, де активно оперують лоукостери на коротких напрямках, одразу виникає тенденція – пасажири починають вимагати таких же тарифів і таких же вигідних умов на більш дорогих і довготриваліших маршрутах. Таку думку у коментарі для Styler висловив авіаційний експерт Богдан Долінце.

"Це негативно відображається на великих компаніях. Ця тенденція раніше була в Європі, зараз вона спостерігається також і в Україні. Це змушує і МАУ в тому числі вдаватися до промоакцій, застосовувати елементи бізнес моделі лоукостерів, придумувати лоукост-тарифи і різні маркетингові кроки, щоб утримувати інтерес клієнтів до своїх продуктів", - каже він.

У соцмережах регулярно бувають негативні відгуки про МАУ. Найчастіше згадують їхній поганий сервіс і високі ціни за квитки та за послуги під час авіаперевезення.

"Треба розуміти, що більша частина авіапасажирів України є користувачами соцмереж, на відміну від інших громадян, які не можуть собі дозволити скористатись авіаперевезеннями. З іншого боку, негативні відгуки в соцмережах якраз і поширюються найбільше, а от позитивні відгуки не мають якихось бурхливих реакцій", - каже Богдан Долінце.

МАУ і лоукости: українці обурені дорогими квитками і поганим сервісомФото: МАУ (УНИАН)

Тут більше питання до комунікаційних відділів авіакомпаній, каже він.

"Наскільки мені відомо, крім нових літаків з заводу значна частина флоту МАУ – це сучасні літаки, які раніше використовувалися в ЄС і в тому числі компанією Ryanair. Вони були оновлені, було нанесене маркування МАУ, і на сьогоднішній день вони виконують рейси в Україні, але під кольорами МАУ", - звертає увагу експерт.

Він додає: для літаків це звичайна практика, яка є переважно однаковою в усьому світі.

"Якщо говорити про комфорт салону, то мало хто знає, що деякі літаки використовувалися лоукост-перевізниками, але тоді на них скаржилися чомусь менше. Насправді, пасажири не скаржаться тільки на ті авіакомпанії які не літають", - констатує він.

Нагадаємо, раніше дружина українського актора Ступки різко "наїхала" на МАУ.

Також МАУ потрапила у черговий гучний скандал через неналежну якість обслуговування клієнтів.