ua en ru

Тестовий режим: в метро Києва встановлюють нові покажчики

Тестовий режим: в метро Києва встановлюють нові покажчики Фото: Новий покажчик (112.ua)

На двох центральних станціях столичного метро з'явилися нові елементи навігації

У київському метро з'явилися нові тестові елементи навігації. Про це в Facebook повідомляє організація "Агенти змін".

Нові покажчики поки є тільки на станції "Хрещатик" і в підземному переході під Майданом Незалежності.

"Обіцяли перші тестові елементи навігації метро вже цього літа, але встановили тільки сьогодні вночі. Отримавши ваші зауваження, ми скорегували макети, а потім провели кольоропроби і надрукували покажчики. Також ми вирішили питання з операторами реклами, яким довелося трохи посунутися. Все це зайняло трохи більше часу, ніж ми очікували. Але головне, що нові вказівники вже на станції "Хрещатик" і в підземному переході під Майданом Незалежності", - написала організація.

Творці нових покажчиків чекають від пасажирів підземки відгуки, критику і конструктивні пропозиції за адресою metrobeta@a3.kyiv.ua. Організатори стверджують, що це – тестові рішення, на яких "Агенти змін" перевіряють свої робочі гіпотези.

З допомогою покажчиків люди можуть зорієнтуватися, що знаходиться на вулиці поруч з виходом з метро і в який бік їм потрібно виходити.

Монтаж тестовых знаків у метро

#Перемога (із запізненням). Обіцяли перші тестові елементи навігації метро вже цього літа, але встановили тільки сьогодні вночі. Отримавши ваші зауваження, ми скорегували макета потім, а потім провели кольоропроби та надрукували покажчики. Також ми вирішили питання з операторами реклами, яким довелося трохи посунутись. Все це зайняло трохи більше часу, ніж ми очікували. Але ж головне, що нові покажчики вже на станції «Хрещатик» та у підземному переході під Майданом Незалежності! Це тестові рішення, на яких ми перевіряємо наші робочі гіпотези. З нетерпінням чекаємо на ваші відгуки, критику та конструктивні пропозиції за адерсою metrobeta@a3.kyiv.ua — нам важливо знаті про досвід використання у контексті реальних умов. Основні рішення ми обгрунтували у статтях: http://metro.a3.kyiv.ua/ http://metro.a3.kyiv.ua/map/ Це тільки початок, і попереду ще багато роботи. Щоб ми мали змогу і далі працювати над проектом, нам потрібна ваша допомога: http://a3.kyiv.ua/donate/ Якщо ви представник бізнесу, можете взяти спонсорство цього важливого проекту на собі. А тепер трошки #зради в якості бонус-треку. Під час підготовки до монтажу наробили декілька факапів, але для їх виявлення та усвідомлення тестування і було потрібне. — Двері головного входу на станцію «Хрещатик» несподівано виявились на 10 см ширшими, ніж всі інші двері в метро, тому наклейки трошки не досягають до країв скла. — Недогледіли помилки: неправильно вказали годину роботи головного вестибюлю «Хрещатика», довелося відкласти поклейку на вхідній групі з боку вулиці. Сьогодні-завтра надрукуємо нові наклейки та доведемо справу до кінця. Поки що насолоджуйтесь останні дні рекламними постерами на склі. — Інфопоінти верстали декілька місяців тому, коли вечірні поїзди ходили за літнім розкладом. Альо зараз осінь, і поїзди ходять по-осінньому. Будемо друкувати коректний розклад та клеїти поверх некоректної. — ПВХ — не найкращий матеріал для покажчиків, навіть для тестовых. Він просто притягує до себе бруд. Замінювати інфопоінти доведеться набагато раніше, ніж ми сподівались. А поки ви читаєте цей довгий допис, ми спостерігаємо в метро за поведінкою людей та дістаємо їх питаннями щодо нових покажчиків. --- Велика подяка Pavel Suslyakov за відео. Музика у відео: ISAN – Leonardo's Formula

Опубліковано Агенти змін 25 жовтня 2016 р.

до Речі, Київський метрополітен розшукує господарів втраченого безпілотника.