Знайшли альтернативу: у КМДА передумали будувати метро на Троєщину
Фото: Міська електричка (kievvlast.com.ua)
Завдяки розробленій транспортної моделі міста, метро - не єдина можливість сполучення між берегами
Столична влада розглядає кілька альтернатив будівництва метро на Троєщину. Про це заявив перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс.
"Раніше, коли не було транспортної моделі міста, всі вважали, що метро - єдина можливість сполучення між берегами. Зараз ми розуміємо, що не все так однозначно", - розповів чиновник в інтерв'ю агентству "ЛІГА.net".
За його словами, альтернативою метро може стати розвиток міської електрички.
"Існує побудоване кільце електрички. Використовувати його можна дуже просто. Пустити електричку протягом дня з інтервалом, як у метро, і подумати, яким чином організувати доставку людей до кільця. Це один варіант. Другий варіант - це закупити сучасні засоби типу трам-трейн, які дозволяють поїзда переходити з трамвайних колій на шляху поїзда", - повідомив Пліс.
За його словами, ці проекти можуть коштувати близько 3 млрд грн, тоді як нова гілка метрополітену обійдеться в 40 млрд грн.
"Зараз ми визначаємо п'ять найбільш реалістичних варіантів вирішення проблеми покращення сполучення між правим і лівим берегом. Між берегами можуть їздити автобуси по спеціально виділеній смузі", - зазначив Пліс.
Він додав, що до кінця року міська влада визначиться з оптимальним варіантом і приступлять до його реалізації.
Раніше столична влада заявили про продовження вже діючих гілок підземки до житлових масивів Виноградар і Теремки-2.