Нова окружна дорога навколо Києва пройде через річки і торфовища
Експерти відзначають, що даний проект - це сукупність останніх технологій в розробці важливого інфраструктурного об'єкта області
Київської обласної державної адміністрації мають намір реанімувати і реалізувати масштабний проект з будівництва кільцевої дороги навколо Києва, вартість якої оцінюється в десятки мільярдів гривень.
Як йдеться у відео, опублікованому на Facebook-сторінці Лева Парцхаладзе, чиновники обласної адміністрації днями представили проект першої черги Великої кільцевої автодороги Києва" - ділянки автотраси від дороги Київ-Чоп до дороги Київ-Одеса. Протяжність цієї ділянки становитиме понад 35 км, а ширина - 38,5 м. Розподіляти потік транспорту повинна дворівнева розв'язка у вигляді конюшини - з двома пішохідними переходами і окремим напрямом у бік Житомира.
Також транспортний вузол з чотирма переходами, численними з'їздами та виїздами заплановано в районі селища Глеваха. Під "тілом" магістралі планують прокласти водопропускні труби та переходи для перегону худоби. Передбачені на ділянці також пункти відпочинку для водіїв і комплекси дорожнього сервісу.
Зазначається, що частина кільцевої планують пустити через басейн річки Ірпінь, де багато торфу - глибина його залягання на цій ділянці становить 5 м. Щоб не допустити порушень екокомплексу, тут пропонують побудувати естакаду.
Магістраль пройде між двома заказниками - орнітологічним (місце гніздування сірої чаплі) і дендрологічним. Також вона перетне балку, яка є місцем міграції різних тварин: для них обладнають биопереход шириною 18 м та довжиною в 96 м. Річку Бобриця дорога перетне мостовим переходом довжиною в 197 м.
Терміни початку будівництва влади поки не називають, але запевняють, що реанімація цього проекту "є першочерговим завданням". До речі, у 2009 році вартість будівництва окружної дороги експерти оцінювали в 55 млрд грн, але на сьогоднішній день ця сума зросла в кілька разів.
Раніше в КМДА показали, як буде виглядати Шулявський шляхопровід.