Обдурити, щоб заробити: легенди, які придумують охоронні компанії

STYLERLIFE        04.11.2016 - 08:00
"Сіріус" став кращою охоронною компанією 2015 року Україна виборола "срібло" на чемпіонаті світу з гирьового спорту
Фото: Служба безпеки "Сіріус"
Фото: Служба безпеки "Сіріус"

У службі безпеки "Сіріус" розповіли про поширених легендах компаній охорони

На правах реклами

З усього розмаїття пультових охоронних компаній, лише кілька з них мають достатню матеріально-технічну базу для надання якісних послуг з охорони офісів, квартир, виробничих приміщень тощо.

Більшість сконцентрована на тому, щоб за всяку ціну роздобути собі нового клієнта і виманити гроші. Для цього вони придумують цілий ряд легенд.

Легенда 1

У нас є ліцензія. Ліцензійний відділ контролює якість наших послуг.

насправді: Спеціальної ліцензії на пультову охорону не існує. А ліцензія на охоронну діяльність не передбачає контроль якості надання пультової охорони.

Легенда 2

Наша компанія входить до складу Української Федерації Професіоналів Безпеки (УФПБ), яка контролює якість послуг.

насправді: Найбільші охоронні компанії України не входять до складу УФПБ.

Легенда 3

У нас є сертифікат (диплом, грамота).

насправді: Сертифікат (диплом, грамоту) легко можна купити.

Легенда 4

Наша компанія має пульт, а інші компанії реагують.

Існує поділ: одні компанії мають пульт, а інші – групи реагування.

насправді: при передачі сигналу тривоги через посередників губляться додаткові хвилини. Це елементарне посередництво. Менеджер боїться сказати, що працює в дрібній посередницької контори.

Легенда 5

Наша компанія входить до складу національної мережі реагування. У нас 250 груп реагування.

насправді: дрібні компанії намагаються об'єднатися. В наслідок цього формується субпідряд з втратою якості і швидкості реагування.

Легенда 6

У нас філія дуже великої іноземної компанії. Ми будемо впроваджувати світові стандарти якості.

насправді пультової охорони важливі не гучні слова, а реальна матеріально-технічна база в тому населеному пункті, де надаються послуги.

Легенда 7

У нас тільки одна машина затримання. Але Вам пощастило – вона знаходиться поряд з Вашим об'єктом.

насправді: якщо у компанії тільки одна машина, то у випадку двох одночасних тривожних викликів до Вас взагалі ніхто не приїде. Крім того, підкріплення чекати не буде звідки.

Легенда 8

Центр зони наряду біля Вашого об'єкту, тому наряд завжди швидко приїде.

насправді найдовше реагування буває саме на ті об'єкти, які знаходяться поруч з центром зони вбрання, так як у випадку зайнятості основного, наступний вбрання знаходиться на максимально великій відстані.

Легенда 9

Наявність авто на балансі компанії – це доказ наявності груп реагування.

насправді: Деякі компанії використовують у групах реагування авто, які не перебувають на балансі.

Легенда 10

Жовті мигалки.

насправді: згідно ПДР, жовті проблискові маячки ніяких переваг не дають і встановлюються тільки на комунальний транспорт.

Легенда 11

Компанія створена професіоналами спецназу.

насправді: якість не завжди залежить від професіоналізму. Завжди варто пам'ятати, що на сполох виїжджають звичайні люди, яких взяли на роботу по оголошенню. Їх кваліфікація залежить від зарплати, яку їм запропонують.

Легенда 12

У нас всі охоронці пройшли спецпідготовку у професіоналів за кордоном.

насправді: більшість компаній платять мізерну зарплату охоронцям і мають колосальну плинність кадрів. Навряд чи вони можуть дозволити собі спецпідготовка.

Легенда 13

У нас працюють виключно відставники МВС.

насправді: часто відставні працівники МВС – чоловіки за 50. Вони можуть не впоратися з молодими і фізично міцними бандитами.

Легенда 14

Ви не дивіться, що охоронці у нас маленькі, і старенькі, зате вони досвідчені професіонали.

насправді: якими б досвідченими не були охоронці, їх основне завдання – затримувати злочинців. А для цього потрібно відмінна фізична підготовка.

Легенда 15

У наших охоронців є посвідчення підвищення кваліфікації.

насправді: згідно з ліцензійними умовами, всі охоронці отримують посвідчення. Його наявність зовсім не відображає ніякої підготовки.

Легенда 16

Завдяки особистим дружнім відносинам з керівництвом пультової компанії, клієнт отримає більш високу якість.

насправді: якість послуг пультової охорони залежить не від дружби з керівництвом, а від звичайного бійця, який приїжджає на об'єкт за тривожним викликом.

Легенда 17

Ми одні з перших почали надавати послуги пультової охорони.

насправді: якщо компанія стартувала одна з перших, і не зайняла лідируючу позицію, то це викликає сумніви.

Легенда 18

У нас найбільша страховка.

насправді: найбільше обіцяють саме ті, хто нічого не виконує.

що Відбулася, що дорожить репутацією компанія завжди виплачує страховку – тому і менше обіцяє.

Легенда 19

У нас на тривоги виїжджає поліція.

насправді: просто у компанії, яка здійснює охорону квартири, елементарно немає своїх груп затримання.

Легенда 20

Ми охороняємо державні установи.

насправді: державні установи замовляють послуги через тендер, а тендерна закупівля не завжди прозора і неподкупна.

Матеріал підготовлений за підтримки Служби Безпеки "Сіріус".

On Top