ua en ru

"Один загиблий на три кілометри": названа найнебезпечніша дорога в Україні

"Один загиблий на три кілометри": названа найнебезпечніша дорога в Україні Колаж РБК-Україна

Експерт пояснив, чому стаються ДТП

Радник міністра інфраструктури України, фахівець з питань транспорту Віктор Загреба розповів, яка дорога є найнебезпечнішою в Україні. Про це він розповів в інтерв'ю для видання "Апостроф".

Віктор Загреба повідомив, що робив статистику і підрахував, яка дорога в Україні найгірша з точки зору безпеки.

"Кілька років тому я робив статистичні підрахунки, намагаючись виявити, яка дорога в Україні найгірша з точки зору безпеки. Як не дивно, це траса М-06 Київ – Чоп. На ній найвища смертність, практично один загиблий на три кілометри. Ми зробили таку аналогію: якщо ви їдете за кермом до Львова і слухаєте музику, в кінці кожного треку є маленька пауза, то можна сказати що це хвилина мовчання за тими, хто на цьому місці загинув. І ось скільки пісень ви прослухаєте від Києва до Львова, стільки людей загинуло на цій ділянці за минулий рік. Це величезна кількість. Там щорічно гине близько 200 чоловік, немов розбивається цілий аеробус, і так кожен рік. Тому це найнебезпечніша дорога в Україні", - зазначив радник міністра інфраструктури.

Крім того, він розповів, чому в США більше всього людей гине на міжштатних автомагістралях.

"Більше всього людей в США гинуть на интерстейтс, хайвеях, де немає ні пішоходів, ні велосипедистів, де є бар'єри і широкі смуги. Однак люди вмирають саме там, тому що їм здається, що вони все контролюють. В Україні така ж історія на рівних широких дорогах з хорошою розміткою", – пояснив Віктор Загреба.

Він зазначив, що кожна ДТП – це помилка не тільки однієї людини, а й прорахунки в проектуванні дороги або у її збереженні.

"Кожна ДТП – це наслідок помилок однієї людини чи кількох осіб, прорахунків у проектуванні дороги та її збереженні. Шведи більше 20 років тому придумали концепцію нульовою смертності Vision Zero. Її логіка в тому, що люди помиляються за своєю природою. Ще римляни казали, що людям властиво помилятися. Єдиний спосіб не помилятися – перейти на автономні транспортні засоби, до чого ми рухаємося. Однак поки людям дозволено законом їздити за кермом, ці помилки будуть в кожній країні. І завдання менеджерів дорожньої системи – мінімізувати їх кількість і наслідки. Умовно кажучи, середньостатистична ДТП в Німеччині не призводить ні до однієї травмі, ні до одного розслідування та кримінального провадження. Це просто погнутий метал. Середньостатистична ДТП в Україні, на жаль, призводить до травм, госпіталізації і кримінальних проваджень", - пояснив експерт.

За статистикою, за перше півріччя 2018 року в Україні в ДТП загинуло 1237 людей, а постраждали – понад 12 тисяч осіб. За шість місяців сталося 68 тисяч аварій, з них майже 10 тисяч – з постраждалими.

Нагадаємо, раніше ми повідомляли про те, що на Закарпатті затримали іноземців, які намагалися сховатися від правосуддя після смертельного ДТП.

А також ми писали про те, що в автокатастрофі загинула ціла родина з двома дітьми.

Відео: РБК-Україна