"Від закоханості до гніву": українка зняла соціальний ролик про жертви домашнього насильства
Режисер Олеся Білецька виступила проти домашнього насильства у своїй соціальній рекламі
Олеся Білецька, яка представила в Каннах свій фільм "Коли увімкнуть світло", зняла соціальну рекламу на тему домашнього насильства, передає Cultprostir.
"Від слова "насильство" у мене всередині все перевертається. Це одна з найстрашніших тим, и, і тому вона повинна бути видимою, про неї повинні знати не тільки ті, кого вона торкнулася", - розповіла Олеся.
За словами режисера, в цьому ролику вона хотіла продемонструвати всі стадії, які проходить і переживає жінка: "від закоханості, нерозуміння, сорому, страху, прийняття і до гніву". Олеся вважає, що соціальна реклама є рушійним приводом задуматися про деякі речі, які зачіпають за живе.
"Вона (реклама) допомагає формувати здорову націю, в якій люди піклуються один про одного і не закривають очі на чужі проблеми", - пояснила режисер.
До речі, американські волонтери приїдуть в українські села вчити англійської мови.