Клієнти Приватбанку не могли зайти в мобільний додаток майже весь день
У мобільному додатку ПриватБанку стався глобальний збій у четвер, 4 червня. Уранці багато користувачів зіткнулися з проблемою входу в додаток. До обіду частина помилок була усунута, однак проблеми залишилися.
Ближче до вечора відновилася робота програми та онлайн-версії мобільного банкінгу, однак користувачі з усієї країни повідомляють, що проблеми з входом в додаток на смартфонах залишилися. При спробі зайти в додаток користувачам видає помилку: "Помилка сервера" або "Помилка 504". Багато клієнтів не могли пройти авторизацію, а кол-центри банку не відповідали.
Варто відзначити, що під час технічного збою продовжували працювати банкомати ПриватБанку, а також клієнти банку могли оплачувати картами в торгових точках.
Як повідомили РБК-Україна в пресслужбі ПриватБанку, проблеми з доступом в додаток викликав збій системи.
"Відповідно, не працював кол-центр не працював чат. Але при цьому сам процесинг працював. Тобто, картами можна було розплатитися. На цей момент відновлено роботу "Приват24", платежі проходять, відновлюється коректне відображення виписки", - розповіли в пресслужбі.
Працівникам банку довелося вручну проводити всі платежі і як вони пояснили, повністю система буде відновлена тільки після того, як будуть проведені всі платежі та закриється черга.
"Це питання розвантаження черг і виходу на онлайн-режим", - додали в ПриватБанку.
Варто відзначити, що до 20:00 робота програми та онлайн-сервісу ПриватБанку була майже повністю відновлена.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що у роботі Приват 24 стався масштабний збій.
А також ми писали про те, що клієнти ПриватБанку можуть стати жертвами шахраїв.