Адміністрація McDonald's вже відреагувала на конфлікт
У столичному McDonald's працівники відмовилися обслуговувати клієнта українською мовою і через це виник скандал. Про це повідомив громадський активіст Андрій Смолій на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.
Андрій Смолій розповів, що коли він під'їхав до вікна обслуговування МакДрайву ресторану McDonald's на столичних Осокорках, його вразило те, що оператор обслуговував клієнтів російською мовою.
На зауваження працівник ресторану відповів, що не зобов'язаний відповідати клієнтам українською мовою. Далі Андрій Смолій попросив покликати адміністратора, який також відмовився розмовляти з клієнтом українською мовою і повідомив, що він родом з Маріуполя, а його мама живе в Росії.
Андрій Смолій попросив книгу скарг і зробив там відповідний запис, після чого знову поспілкувався з адміністратором закладу, включивши камеру. На відеозаписі видно, що молодий чоловік став спілкуватися доброзичливіше і навіть зачитав вірш про Україну.
Скріншот поста (facebook.com/Андрій Смолій)
Після публікації поста в соціальній мережі на власній сторінці, а також на офіційній сторінці мережі ресторанів, адміністрація Mcdonald's відреагувала на скаргу Андрія Смолія і вибачилася. Крім того, вони пообіцяли провести бесіду з зазначеними працівниками.
Скріншот коментарів (facebook.com/Андрій Смолій)
Користувачі в коментарях обурилися даною ситуацією і запропонували таких працівників відправляти на спеціальні мовні курси. Однак, знайшлися і ті, хто висловився проти дій Андрія Смолія.
Скріншот коментарів (facebook.com/Андрій Смолій)
До речі, раніше ми повідомляли про те, що у мережі скандал з-за нового вигляду Олени Зайцевої, фігурантки смертельної ДТП в Харкові.
А також ми писали про те, що у Києві спалахнув медичний скандал через укол дитині.
Відео: РБК-Україна