Відновлення дороги закінчилося на обіцянках чиновників
"Дорога-привид" або як її ще називають "траса смерті", "дорога пекла", вже кілька років як ремонтується. У минулому році дірки залатали, проте, через невідповідну навантаженням сировину, дірки стали більше. Про це розповідає "2+2".
У сюжеті розповідається, що репортери вже третій рік приїздять на місце з "марсіанськими краєвидами", де на карті заявлена швидкісна траса. Приїздять з метою побачити бетонну дорогу. На жаль, бетоном там і не пахло. Люди вже втомилися придумувати назви і слухати обіцянки місцевої адміністрації, що дорогу невдовзі відремонтують.
"Коли їду, то дуже-дуже матюкаюся", — розповідає місцевий житель.
У 2017 цю багатостраждальну дорогу частково відновлювали, але пройшов рік і ремонту як не було.
"У Миколаївській області, на жаль, через жадібність і бажання наживи з боку недобросовісних автомобільних перевізників, автомобільно-дорожня мережа була практично повністю знищена", — прокоментував стан дороги Олександр Кава, прес-секретар глави Укравтодору.
Де в минулому році були невеликі хвилі, тепер марсіанський пейзаж. Перевантажені зерновози товчуть асфальт, як масло.
Кожен рік в миколаївських портах відвантажують двадцять п'ять мільйонів тонн вантажів. Більшість з них везуть по трасі Кропивницький-Миколаїв. Жодна асфальтна дорога не зможе витримати таке навантаження. В "Укравтодорі" запевняють — гроші на нову, надміцну цементно-бетонну дорогу нарешті знайшли.
"На роботи в повному обсязі виконати за два-три роки за умови стабільного, ритмічно фінансування. Для того, щоб виконати капітальний ремонт цієї дороги потрібно два мільярди гривень. В цьому році на цю дорогу направлено всього 200 мільйонів гривень", — говорить прес-секретар глави Укравтодору.
Відео: (2plus2.ua)
Нагадаємо, що "Укравтодор" звинуватив Київраду у блокуванні будівництва розв'язки до масиву Чайки.
Також повідомлялося, що в Україні кожен шостий міст є аварійним.
Також ми писали, що в "Укравтодорі" назвали області з найгіршими дорогами державного значення.
Відео: (video.rbc.ua)