Випуск марки присвятили найбільшій події національної модної індустрії
«Укрпошта» ввела в обіг нову художню поштову марку. Перша fashion-марка присвячена 20-річчя Ukrainian Fashion Week.
Прообразом поштової марки стала відеоробота української художниці Зінаїди Ліхачової «Трансформація», вперше представлена на бієнале сучасного мистецтва «Arsenale 2012» в Києві.
У своїй творчості Зінаїда розкриває різноманіття культурних і соціальних ритуалів, відображених у сакральних символах зародження життя і відходу з нього, нескінченну трансформацію матеріального світу у вічність духу.
Відео: «Трансформація» (YouTube/ Zinaida Lihacheva)
Протягом десяти років художниця створює арт-об'єкти, витоки яких – у духовній культурі української нації, звертає увагу аудиторії на роль жінки в суспільстві.
Тираж поштової марки – 130 тис. примірників, її номінальна вартість - 8 грн., що відповідає тарифу на пересилання рекомендованого листа до 20 г у межах України. До марки також випущено конверт «перший день» та листівка.
Фото: Перша fashion-марка (прес-служба Ukrainian Fashion Week)
До речі, епатажна зірка бурлеску вразила фанатів українською вишиванкою.