ua en ru

Українцям розповіли, чим вигідні магазинам масові розпродажі

Українцям розповіли, чим вигідні магазинам масові розпродажі Фото: Розпродаж (РБК-Україна)

Експерт дав прогноз щодо тенденцій розпродажів в нашій країні

Практично всі популярні мережі магазинів в Україні приєдналися до розпродажів "Чорної п'ятниці" в цьому році. Про це розповів директор асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко в коментарі для Gazeta.ua.

"В минулому році продуктові мережі теж пропонували великі знижки. Це було незвично для українців. Можна було дешево купити все необхідне для новорічного столу", - зазначив Дорошенко.

За його словами, тенденція до штучного завищення цін напередодні розпродажів і формальних знижок в Україні поступово зникає. У середньому ціни на товари знижують на 20-40%. Отримати товари за вартістю на 70% менше, ніж було до, можна в тому випадку, якщо вони погано продаються.

"Раніше говорили про те, що великі знижки - це лише маркетинговий хід. В цьому році можна спостерігати тенденцію реальних знижок. Власниками багатьох торгових центрів є іноземні компанії, які кілька разів на рік традиційно проводять розпродажі. Також у цьому році у багатьох рітейлерів продажі невеликі. Тому розпродаж для них - це можливість хоча б наприкінці року повернути свої гроші", - розповів експерт.

Крім того, він повідомив, що торгові мережі прагнуть зробити фінансовий запас перед новорічними канікулами, оскільки в січні-лютому людей в магазинах практично немає, і торгівля пожвавлюється тільки в березні.

"Сьогодні спостерігається тенденція переходу магазинів не на фіксовану орендну плату. Вони платять відсоток з продажів. Торговим центрам вигідно влаштовувати розпродажі, щоб заохочувати якомога більше клієнтів. З кожним роком "Чорна п'ятниця" в Україні стає популярнішою", - заявив директор асоціації постачальників торговельних мереж.

До речі, Styler зібрав 10 найцікавіших фактів про Чорну п'ятницю.

24 листопада стартує Чорна п'ятниця - день, коли падають ціни на найбільш популярні товари. І хоча звичай влаштовувати розпродажі після Дня подяки з'явився в Сполучених Штатах ще в 1966 році, сьогодні "Чорна п'ятниця" проводиться в багатьох країнах світу.