Українці перейшли на речі від вітчизняних дизайнерів
Фото: Українська одяг (womanparadise.ru)
Українські виробники істотно поліпшили якість і дизайн своїх виробів
Українські покупці за три місяці 2016 року купили одягу вітчизняного виробника в середньому на 20-30% більше порівняно з січнем-березнем 2015 року.
А в магазинах, які працюють під брендами іноземних мереж, інша ситуація. Генеральний директор групи компаній Ультра (мережі одягу Baldinini, levi's, Pierre Cardin, Lagerfeld Guess) Андрій Макаров повідомив, що в січні-березні продано на 15% менше товарів, пише ЛІГА.net.
"Зараз модно носити речі українських дизайнерів, їх колекції істотно відрізняються від пропозиції зарубіжних мереж", - розповіла директор департаменту торговельної нерухомості українського підрозділу Colliers International Наталія Кравець. Українські рітейлери скористалися кризою і відкривають магазини в популярних торгових центрах.
"Українські виробники істотно поліпшили якість і дизайн своїх виробів, - говорить генеральний директор Arber Group Вадим Золотаревський. - Потрапити на ринок стало набагато простіше".
Є й інша причина. Собівартість товарів іноземних компаній повністю залежить від курсу долара, повідомили в прес-службі Рівненського льонокомбінату. Після стрибка курсу західні бренди змушені були підняти ціни практично втричі.
До речі, український дизайнер підкорила редакцію ELLE Canada.