Не вся охорона хороша. Як співробітники "Сіріус" викривають конкурентів
Останнім часом на ринку почали з'являтися бізнесмени, які не мають кримінального або міліцейського минулого, і чесно ведуть бізнес за цивілізованими європейськими правилами
На правах реклами
На сьогоднішній день, послуга пультової охорони не нова. Ринок охоронних послуг почав формуватися ще в лихі 90-е. Тоді охоронні компанії реєструвалися різними кримінальними авторитетами. Пізніше, охоронний бізнес став продовженням кар'єри міліцейських чиновників.
Останнім часом на ринку почали з'являтися бізнесмени, які не мають кримінального або міліцейського минулого, і чесно ведуть бізнес за цивілізованими європейськими правилами.
Ситуація кардинально змінилася після того, як серйозні інвестори зацікавилися службою безпеки "Сіріус". Ще до приходу інвесторів вона, не маючи міліцейських коренів, вже успішно працювала за європейськими правилами.
Компанія "Сіріус" була зареєстрована в 2003 році молодим київським бізнесменом Ігорем Ніколенко, який з нуля, без стартового капіталу і без зв'язків, розкрутив її до рівня корпорації.
Всупереч прогнозам недоброзичливців, "Сіріус" продовжував впевнено розвиватися і, завдяки чесній політиці і високій якості надання послуг, завойовувати довіру клієнтів. Відповідно, конкуренти почали боротися з компанією, при цьому не завжди чесними методами. Були листи до ліцензійного, податкову, антимонопольний, СБУ, прокуратуру, КП "Київреклама", звучали погрози. Не гребували чорнухою і негативними відгуками в інтернеті. Навіть відеоролики з антирекламою знімали.
Але "Сіріус" впевнено робить свою справу. Більше того, активно підтримує вітчизняний спорт, займається добродійністю, регулярно запускає нові акції та знижки. В рамках соціального проекту, охорона здійснюється нижче собівартості. Бійці груп затримання регулярно виступають на змаганнях і займають призові місця як в Україні, так і за кордоном.
Також компанія використовує нові цікаві методи роботи – наприклад, став використовувати в групах затримання орендовані особисті авто своїх же бійців, на зразок служби таксі. Це нововведення дозволило значно розширити автопарк. Пожертвувавши впізнаваністю, в групах затримання почали використовувати не брендовані авто без пізнавальної символіки охоронної структури. Це дало можливість більш ефективно затримувати зловмисників.
Ще більш "Сіріус" розлютив конкурентів піднявши питання шахрайських охоронних структур і, детально, аргументовано, розклавши по поличках показав методи обману клієнтів. Також була запущена потужна рекламна кампанія.Матеріал підготовлений за підтримки охоронно-детективного агентства "Атлас-Про".