Pepsi представила нову провокаційну рекламу із сестрою Кім Кардашян
Американську 21-річну модель Кендалл Дженнер розкритикували за зйомку в рекламі компанії Pepsi, в якій зобразили акцію протесту. Про це повідомляє CNN.
Компанія Pepsi представила новий рекламний ролик Jump In, який став частиною соціальної компанії "Живи сьогоднішнім днем", запущеної в 2012 році.
Зіркою реклами стала відома модель, молодша сестра Кім Кардашян, Кендалл Дженнер. Дії в кліпі відбуваються під композицію онука Боба Марлі – Скіпа. Зйомки рекламного ролика проходили в Бангкоку.
За сюжетом Кендалл Дженнер зайнята фотосесією, поки повз проходять колони протестувальників молодих людей різних національностей та віросповідання. В руках у протестувальників пацифістські плакати, а також музичні інструменти. Модель охоплюють сумніви, чи не припинити їй зйомки. Героїня Дженнер під кінець відео знімає з себе білу перуку, витирає яскраву помаду і приєднується до активістів. По дорозі Дженнер бере банку Pepsi, підходить до поліцейських і віддає одному з них газовану воду. Поліцейський відкриває банку з напоєм, і, зробивши ковток, киває головою своєму колезі. Активісти починають радіти, а потім йдуть дружною колоною, після чого акція протесту завершується.
Автори реклами стверджують, що в основі ролика лежить відображення духу і дій людей, які з радістю зустрічають кожен момент свого життя.
Однак в мережі рекламний ролик сприйняли неоднозначно. Деякі зіставили відео з протестами у США під час виборів президента та після обрання Дональда Трампа.
Модель і компанію Pepsi звинуватили у використанні руху Black Lives Matter заради продажу.
Компанія Pepsi зазначила, що це глобальна реклама, яка покликана показати, як люди різних образів життя об'єднуються "в дусі гармонії", додавши, що це важливий посил.
Кендалл Дженнер у свою чергу поки ніяк не відреагувала на скандал.
До речі, стало відомо, скільки отримує Кім Кардашьян за рекламний пост в Instagram.