Клочкову звинуватили у замовній публікації та невдалій маніпуляції
З'явилася реакція на скаргу спортсменки з приводу організації відпочинку в Туреччині
Туроператор, якого українська плавчиха Яна Клочкова звинуватила в наданні неналежних послуг, висловив офіційну позицію щодо ситуації, яка сталася на відпочинку олімпійської чемпіонки в Туреччині.
"На нашу думку, пост публічної особистості носить замовний характер, ганьбить репутацію туроператора і є невдалим способом маніпуляції", - зазначили представники Join UP!.
На сайті туроператора Join UP! підкреслили, що для них важливий кожен турист, незалежно від статусу, положення в суспільстві та кількості регалій.
"Настільки емоційний пост Яни Клочкової, з невиправданими звинуваченнями у бік туроператора Join UP! і його перших осіб, викликає подив і обурення", - додали представники компанії.
Скріншот договору (joinup.ua)
Виконавчий директор Join UP! Дмитро Сероухов висловив свою версію того, що сталося. За його словами, мова йде про готель Aurum Exclusive Club 5*, а ціна туру на п'ять ночей, проданого Яні Клочковій та її подрузі, становить 790 $ на двох.
З огляду на це, він заявив, що було б дивно розраховувати отримати за такі гроші готель категорії "lux". Він був здивований вимогам адвоката Клочкової, який вимагав безкоштовно переселити спортсменку в "lux"-готель.
"Я вважаю важливим повідомити, що з Яною майже з самого початку були гід і представник нашої приймаючої компанії. А також, що стараннями наших партнерів їй сильно скоротили штраф за відмову від проживання в цьому готелі - готель взагалі не збирався нічого повертати. Готель, в який була переселена Яна, набагато кращої якості і розташовується в Бодрумі. Її переселили з порівняно невеликою доплатою - трохи більше 300$. Також нам стало відомо, що по прильоту турагент, зазначений у її пості, повернув Яні 500 у.е.: 360.е. - готівкою в офісі та 140.е. - додатково на карту. Хоча, за фактом, не повинен був цього робити", - повідомив Дмитро Сероухов.
Раніше повідомлялося, що Клочкову "облапошили" у турагенстві.