Павло Воля дискримінував жінок за розміром грудей в вульгарної реклами ICQ
Фото: Павло Воля
У новому рекламному ролику ICQ шоумен провів аналогію між якістю зв'язку і жіночою анатомією
Mail.Ru Group, якій належить месенджер ICQ, популярний на початку 2000 років, випустила рекламний ролик, в якому знявся шоумен Павло Воля.
Рекламуючи месенджер, Воля проводить аналогію між якістю зв'язку і розміром жіночих грудей.
"Перший розмір - як інтернет 2G. Є, і слава богу! Третій розмір - інтернет 3G, вже можна пограти в якісь простенькі ігри. П'ятий розмір? Не придумали ще такого інтернету", - заявив Воля.
ICQ, продукт Mail.Ru Group, який останнім часом втратив популярність. Мабуть, власники месенджера вирішили таким чином привернути увагу до своєї продукції.
До речі, Павло Воля відмовився жартувати в день катастрофи літака.