Новорічна лихоманка: скільки українці готові витратити на святкове шоу і чому
Новорічні свята – найгарячіша пора для розважальної індустрії
Святкових заходів, які проходять у Києві з грудня по січень, стільки, що організаторам нерідко доводиться стикатися з відсутністю достатньої кількості вільних майданчиків для реалізації своїх ідей.
СЕО квиткового сервісу karabas.com Максим Плахтій пояснив Styler, чому попит на концерти та театральні шоу в святкові дати настільки великий і як змінюється розважальна індустрія у дні новорічних свят.
Фото: Максим Плахтій (прес-служба)
Кількість новорічних концертів щороку зростає. Про це свідчать власні аналітичні дослідження karabas.com. Можна навіть зазначити, що в суспільстві спостерігається своєрідний бум на святкові шоу. Тільки з 2017 року кількість таких заходів збільшилася практично в два рази. Тому, якщо ви хочете потрапити на якесь дійсно варте шоу в кінці грудня - початку січня, бронюйте квитки заздалегідь. В середині листопада на заходи, заявлені в період новорічних свят, половина квитків вже продано.
Пояснити такий інтерес публіки досить просто. По-перше, новорічні концерти традиційно один із видів сімейного відпочинку з найбільш нейтральною тематикою, яка близька абсолютно всім.
По-друге, більшість українських організаторів дотримуються нового тренда на ринку – "рівняння на якість". Професійний рівень пропонованих шоу постійно зростає, тим самим збільшуючи попит і інтерес публіки. Так само, на ринку почали з'являтися зовсім нові формати розваг, причому настільки різноманітні, що в цьому році можна відвідати відразу кілька шоу і жодного разу не повторити програму. Традиційно основні святкові заходи заявлені в так званий "новорічний період" з 15 грудня по 15 січня.
Фото: ВДНГ (прес-служба)
Так, в театрі ім.Франко з 24 по 26 грудня будуть проходити концерти "Різдвяна класика" — вечора святкової класичної музики, яка вже давно звучить в переддень Різдва у всіх соборах, операх і філармонійних залах Європи.
На київському ВДНГ з 16 грудня по 14 січня вже в третій раз відкриють парк зимових розваг "Зимова Країна на ВДНГ". Керівництво Експоцентру досить агресивно вивело на ринок цей новий для України формат розваг, але, як ми бачимо, цілком вдало — з кожним роком ВДНГ відвідує все більше людей. Організатори теж не стоять на місці, постійно впроваджуючи поліпшення: якщо в перший рік вхід на територію парку був платний, починаючи з минулого - відвідати його вже можна абсолютно вільно, збільшилася і кількість безкоштовних локацій, які працюють безпосередньо на місці. Наприклад, в цьому році в рамках проекту вперше буде Різдвяний базар з майстер-класами і міні-шоу.
Телеканал СТБ з успіхом повертає на період свят своє гучне шоу "Вартові Мрій". І це тільки три формату з десятка, які пропонують нам організатори в цьому році.
Як правило, в новорічні свята люди готові витрачати більше, ніж у звичайні дні, в середньому в ці дати витрати українців зростають на 10-15%. При цьому близько 1500 гривень вони готові витратити саме на розваги. Крім задоволення, багатьом такі витрати допомагають відчути стабільність і уникнути думок про кризу.
Інша категорія споживачів, з допомогою відвідування святкових шоу, компенсує мрії, пов'язані з нереалізованим відпусткою за кордон. Не варто забувати, що досить часто туризм прив'язаний до долара і не всім по кишені, в той час як бажання отримати нові емоції і витратити гроші на розваги - нікуди не дівається. Людям потрібно відпочивати, проводити час з друзями, з сім'єю – це вони отримують, відвідуючи новорічні заходи. Ну а ще, квиток на хороший концерт або в театр — це відмінний подарунок до Нового року в будь-якому віці.