Творець "Косинки" для Windows розкрив історію створення культової гри
Гра з'явилася "від нудьги" і не подобалася Біллу Гейтсу
Розробник Уес Черрі, що придумав "Косинку" для Windows, розповів про створення культової гри.
В інтерв'ю виданню Great Big Story Черрі розповів, що в 1988 році, коли була розроблена гра, він стажувався в Microsoft.
"Насправді, "Косинка" з'явилася від нудьги. Так як тоді було мало ігор для комп'ютера, ми вирішили створити її", - сказав він.
За словами Черрі, він розробив цю гру "для веселого проведення часу". Однак, коли ПК здобули популярність, керівництво компанії заявило, що "Косинка" створювалася для того, щоб навчити людей користуватися мишкою.
Творець "Косинки" також розповів, що вона була дуже популярна серед офісних працівників, тому в ній була спеціальна клавіша Boss Key - при натисканні на неї гра ховалася з робочого столу.
До речі, за створення "Косинки" не отримав ніякої винагороди, але вважає, що був би "дуже багатий", якби йому давали цент за кожну копію гри.
Цікаво, що засновник Microsoft Білл Гейтс в 1990 році розкритикував гру, так як в ній було дуже важко здобути перемогу.
На даний момент Уес Черрі ніяк не пов'язаний з IT-сферою і займається виробництвом сидру.
Раніше популярна комп'ютерна гра "Косинка" стала доступна на iOS і Android.