Співробітника Укрзалізниці госпіталізували після бійки в "Інтерсіті"
На Укрзалізниці новий скандал - неадекватний пасажир побив стюарда поїзду "Інтерсіті". В результаті інциденту молодий співробітник УЗ отримав пошкодження обличчя, його госпіталізували. Про це повідомив заступник начальника Департаменту пасажирських перевезень Олександр Красноштан у Facebook.
У повідомленні сказано, що в результаті інциденту в поїзді №763 Київ-Одеса стюарду пошкодили частину вушної раковини та жорстоко побили.
На станції Козятин зловмисника затримала поліція. Красноштан пише, що компанія докладе всіх зусиль, щоб покарати нападника.
Замначальника Департаменту також зазначив, що подібне трапилося тому, що в поїздах відсутній супровід поліції. Тому зловмисники відчувають свободу робити все, що їм заманеться.
Красноштан заявляє, що для запобігання таким ситуаціям Укрзалізниці необхідне термінове "забезпечення громадського порядку в пасажирських поїздах силами Національної поліції або національної гвардії".
До того ж, за його словами, компанія постіно робить запити в МВС, але отримує тільки відписки. "Натомість Нацполіція пропонує купити у них послуги охорони", - пише Красноштан.
В поїзді Інтерсіті Київ-Одеса побили стюарда (скрін: facebook.com/olexander.krasnoshtan)
Користувачі мережі надзвичайно обурені подібною ситуацією, особливо тим фактом, що поліція продає свої послуги. Вони залишили багато коментарів під публікацією.
"Поліції на транспорті, як окремого підрозділу немає. Тому треба або торбити депутатів, щоб ініціювали розширення поліції та бюджету для цього, або таки купувати послуги поліції охорони. Чи залишити все як є, очікуючи на "дорослішання" суспільства. Стюарду - найскорішого одужання!" - написав Денис Андрус.
"Можна зробити чорний список для таких пасажирів і більше не продавати їм квитки", - запропонував Олександр Пожванюк.
"Не придумуйте велосипед. Є стрілецькі підрозділи воєнізованої охорони. Розширяйте штат. Нехай супроводжують пасажирські поїзди. Гроші на це все можна знайти з прибутків залізниці. Кожен квартал звітують про здобутки", - прокоментував Роман Зеліско.
Нагадаємо, в Укрзалізниці повідомили, що у 2019-му році запланували підвищення тарифів на перевезення пасажирів на 25%.
До слова, раніше експерт дав пояснення, як покращити якість послуг Укрзалізниці.