У соцмережі представили стратегію боротьби з помилковими новинами
Керівництво Facebook представило стратегію боротьби з великою кількістю фейкових новин, які, до речі, вже призвели до політичних скандалів на виборах в США.
Віце-президент компанії по роботі з новинами Джон Хеджмен підкреслив, що в Facebook розуміють необхідність боротьби з поширенням неправдивої інформації. Однак соцмережа має намір зберегти свою роль в якості майданчика для обміну інформацією, передає BBC.
В першу чергу компанія збирається полегшити користувачам можливість повідомити про появу фейкової новини. Як тільки набереться необхідна кількість "скарг" на публікацію, новина буде спрямована на перевірку в інформагенції та інші сторонні компанії, які займаються фактчекінгом (перевіркою інформації).
Не підтверджені фактами новини не зникнуть з соцмережі. Вони будуть позначені як "спірні" і в новинних стрічках користувачів будуть з'являтися нижче. Такою новиною можна буде поділитися, але користувач отримає друге попередження про те, що публікація є "спірною".
Також Facebook вводить алгоритм, який не дасть можливості поширитися спаму під іменами реальних новинних організацій.
Останнім часом Facebook критикували за нездатність протистояти напливу фальшивих новин. Жертвами фейків стали, зокрема, Хілларі Клінтон і папа римський Франциск.
Нагадаємо, Facebook оголосив війну фейковим новинам.