"Погода або теракти": вчені з'ясували, що турбує людей в соцмережах

Субота 28 квітня 2018 13:15
"Погода або теракти": вчені з'ясували, що турбує людей в соцмережах
Фото: Дослідження (Колаж РБК-Україна)

Настрій залежить від температури повітря

Канадські та американські вчені провели дослідження і з'ясували, що засмучує користувачів соціальних мереж сильніше, ніж теракти. Результати даного дослідження були опубліковані в журналі PLOS One.

Двоє вчених з Канади і США проаналізували базу з 2,4 мільярда постів у Facebook та 1,1 мільярда записів в Twitter за допомогою спеціального алгоритму. У вибірку потрапили публікації в період з 2009 по 2016 рік. Основний акцент робився на емоційно забарвлені слова, які пов'язані з зовнішніми обставинами.

З'ясувалося, що більшість сумних постів користувачі соціальних мереж роблять тоді, коли їх не влаштовує погода і після трагічних подій, таких як теракти, розстріли і крахам.

"Погода або теракти": вчені з'ясували, що турбує людей в соцмережах

Фото: Інфографіка (journals.plos.org)

Наприклад, річниці трагедії 11 вересня було присвячено найбільше публікацій, ніж раптовим заморозкам.

У 2014 році кількість записів про погану погоду стало другим після землетрусу в Каліфорнії, а в 2015 ця ситуація повторилася після повені в Південній Кароліні.

Згідно з методикою, яку використовували вчені, алгоритм включав в себе оцінку публічного поста в соціальній мережі і ставив йому дві оцінки – за позитивний і негативний зміст.

"Погода або теракти": вчені з'ясували, що турбує людей в соцмережах

Фото: Інфографіка (journals.plos.org)

Наприклад, пост "Вчора у мене вийшло поставити келих вина на живіт" з хештегом #blessed (англ. обдарований) і #madeit (вийшло), наприклад, отримав 6,7 за позитив і 0 за негатив.

Крім того, публікації про погоду зіставляли з даними синоптиків.

"Ми виявили, що погода впливає на те, як люди виражають себе, погана погода - спека і холод, дощі, сильна вологість, хмарність дають спад загального настрою постів мільйонів користувачів",- пояснив один з авторів дослідження.

Як помітили вчені, публікації в соціальних мережах стають позитивними, як тільки температура повітря сягає 20 градусів тепла, але варто повітрю прогрітися вище 30 градусів, як люди знову починають сумувати і висловлювати своє невдоволення.

До речі, синоптики попередили про негоду на травневі.

Рекомендуємо подивитись: Що ви не знали про Чорнобильську катастрофу

Відео: video.rbc.ua

Читайте РБК-Україна в Google News

On Top
Продовжуючи переглядати RBC.UA Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності Правилами користування сайтом і згодні з використанням файлів cookie. Ознайомитися
Погоджуюся