ua en ru

Український сервіс Mymobstr виграв битву стартапів

Український сервіс Mymobstr виграв битву стартапів Фото: Відео зі смартфона можна продати телеканалу через українську платформу Mymobstr (скріншот mymobstr.com)

Сервіс Mymobstr, що дозволяє продавати користувальницькі фотографії і відео телеканалах та інших ЗМІ, виграв битву стартапів на біржі Startup.Network і залучила $42 000 від ангельського інвестора

Команда розробників проекту Mymobstr виграла битву стартапів на біржі Startup.Network і залучила $42 000 від ангельського інвестора.

Стартап заснували три українця: Андрій Булавінов, Євген Титов і Дмитро Безкоровайний. Хлопці вирішили налагодити контакт між очевидцями резонансних подій та ЗМІ, які бажають отримати ексклюзивний матеріал з перших рук. Платформа Mymobstr дозволяє користувачам мобільних пристроїв і фото - відеокамер заробляти на вдалих кадрах. Розшифровується Mymobstr як my mobile stream - моя мобільна трансляція.

"У випусках новин CNN значна частина відео в сюжетах знята випадковими очевидцями з місця події. Це означає, що люди недоотримали гроші за свою роботу. Професійної зйомки челябінського метеорита не існує, є тільки аматорське відео, яке набрало кілька мільйонів переглядів на YouTube і яке використовували телеканали. Автор за свій контент грошей не отримав", - розповів один із засновників проекту виданню AIN.

Український сервіс Mymobstr виграв битву стартапів

Фото: Ось такий нехитрий алгоритм дозволяє користувачам Mymobstr заробляти на своїх відео (скріншот Mymobstr)

Працює Mymobstr так: користувач завантажує мобільний додаток і через нього заливає відзнятий матеріал в базу Mymobstr, за якою, задаючи потрібні параметри, наприклад, місце, дату та час події, журналісти можуть знаходити потрібні фото та відео з місця подій. Також можна скористатися картою, на якій вказані всі доступні відео, трансляції і фото.

Всі завантажені користувачами відео проходять модерацію, перевіряється справжність матеріалу (перевірені стримери можуть завантажувати без модерації). Потім Mymobstr призначає ціну в залежності від якості та актуальності матеріалу.

"Ціна варіюється від 100 грн і вище. Як приклад, з недавніх подій, за матеріали зі Львова ми заплатили більше 1000 грн. Телеканали бачать в каталозі матеріали і можуть їх придбати за вказаною ціною", - пояснив Андрій Булавінов.

За словами молодого підприємця, на поточний момент у Mymobstr більше 1500 користувачів з 34 країн світу, однак активних - близько 300. Інвестиції будуть використані в основному для просування сервісу.

До речі, нещодавно ми поспілкувалися з іншою командою українських стартаперів, які придумали транспорт для Марса - Mars Hopper.