Представники аеропорту пояснили, хто винен у конфлікті
Представники аеропорту "Шереметьєво" відреагували на скандал і звинувачення співачки Світлани Лободи про непрофесіоналізм співробітників і провели власне внутрішнє службове розслідування, результати якого опублікували в прес-релізі на офіційному сайті.
Як розповіли працівники аеропорту, згідно кадрів відеоспостереження, весь процес зустрічі Світлани Лободи від трапа літака до прикордонних формальностей зайняв 5 хвилин і 4 секунди.
Невелика затримка сталася біля трапа літака, де співачка відмовилася від транспортування на електрокарі, так як їй треба було дочекатися няню.
"В прилетній галереї у телескопічного трапа пасажирку С. Лободу і дитину зустрів агент і запропонував розміститися в електромобілі для поїздки до кабін паспортного контролю. Пасажирка Лобода С. відмовилася від транспортування на електрокарі, мотивуючи свою відмову необхідністю дочекатися няню, яка прибула в салоні економічного класу", - сказано в прес-релізі.
Також у документі сказано, що ВІП-пасажири рейсу SU 321 здійснили посадку на електрокар, який поїхав до кабін прикордонного контролю. Світлану Лободу разом з дитиною і нянею чекати не стали, так як це стало б причиною затримки всіх інших пасажирів.
Крім того, представники аеропорту пояснили, що зустріч ВІП-пасажирів на електрокарах не входить до списку віп-послуг, а є лише бонусом від компанії.
Так як співачка відмовилася пройти на посадку на електрокар разом з іншими пасажирами, співробітники аеропорту визнали можливим відмовити їй в очікуванні. У відповідь Лобода, за словами представників компанії, дуже обурилась і вела себе надто емоційно і застосовувала нецензурну лексику.
У висновку свого розслідування, представники "Шереметьєво" підкреслили, що при обслуговуванні пасажирки Лободи, дитини та супроводжуючих осіб були повністю дотримані правила і технології обслуговування пасажирів у ВІП-залах, встановлені в договорі обслуговування між компанією і клієнтом.
Нагадаємо, раніше ми повідомляли про те, що Світлана Лобода обматюкала співробітників аеропорту.
А також писали про те, що у мережі висміяли Лободу за "наїзд" на співробітників аеропорту в Москві.