Головна цільова аудиторія нової пропозиції - літні жінки, які мріють стати бабусями
Одна з туристичних компаній Данії впровадила інноваційне рішення проблеми спаду народжуваності в країні.
В "гарячій" рекламної кампанії, розробленої турагентством Spies Rejser, літнім жінкам, що мріють стати бабусями, пропонується влаштувати своїм дорослим дітям активний відпустку з великою кількістю сонця і сексу, щоб через дев'ять місяців ті винагородили їх онуками.
"Ви не можете купити любов. Чи можете?" - такі перші титри відео, накладені на зображення пітною молодої жінки, яка явно проводить відпустку своєї мрії.
Цільова аудиторія кампанії Spies Rejser - жінки-матері (датські батьки, ймовірно, менше цікавляться онуками). Рекламний ролик нагадує літнім жінкам, що вони допомагали своїм синам навчатися ходити, читати і кататися на велосипеді, так чому б тепер не допомогти їм обзавестися дітьми?
До речі, а японці навіть рекламі гри про танки надали еротичний підтекст.