Експерти назвали КВК "пропагандистською машиною" Кремля
Завдяки КВК, у Путіна є доступ до стратегічної аудиторії, готової служити режиму
Фахівці Центру стратегічних комунікацій НАТО Stratcom назвали КВК елементом кремлівської пропаганди.
Так, в доповіді НАТО "Клуб веселих і кмітливих" називають інструментом політичної стратегічної комунікації в дії, яка впливає на громадськість. За словами фахівців, відвідування Путіним і Медведєвим виступів Клубу є прямим доказом "таємного зв'язку" КВК і Кремля.
"КВН можна описати як комерційний продукт і бізнес-модель. Цей бізнес став можливий і зростає, тому що у власника бренду КВК (Олександра Маслякова - Прим. ред.) особливі відносини з Кремлем", - йдеться в доповіді.
Відзначається також, що завдяки КВН Кремль має доступ до стратегічної аудиторії, готової служити режимові.
Фахівці розповіли, що вони подивилися не одну програму КВК, а об'єктом пильного дослідження була вибрана команда "Парапапарам" (МДІМВ), яка неодноразово гостро жартувала над США. У доповіді представлений детальний розбір жартів команди про Путіна, Кадирова і Обаму. Автори доповіді прийшли до висновку, що КВК "просуває стратегічні посили, закодовані в жартах та виступах, в народ", а команда "Парапапарам" є ключовим інструментом такого впливу.
Додамо, що дослідження було зроблено за замовленням Міністерства оборони Латвії.
До речі, під час зйомок спецпроекту "55 років КВН" Путіна глядачі зустрічали стоячи, практично як у часи правління Сталіна.