Фіни та естонці вивчають можливість спорудження підводного тунелю
Між столицею Фінляндії та столицею Естонії під Фінською затокою Балтійського моря хочуть побудувати підводний тунель. Два консорціуми збираються вивчити можливість споруди 92-км підводного залізничного тунелю між Таллінном та Гельсінкі. Проект назвали FinEst Link, повідомляє Railway Gazette.
Організації Ramboll Finland, Sito, Strafica, Urban Research і Pöyry Finland, які входять в перший консорціум - тимчасове об'єднання незалежних підприємств, оцінять пасажирські та вантажні обсяги перевезень і економічну вигоду від створення такого об'єкта. Завдяки цьому фахівці зможуть зрозуміти чи є необхідність будувати підводний тунель або краще розвивати перевезення по морю.
Другий консорціум у складі Sweco, WSP і Amberg Engineering повинен вивчити технічну та економічну здійсненність проекту FinEst Link, вартість будівництва та підтримки тунелю протягом життєвого циклу. Також їм доведеться досліджувати найбільш ефективні способи включити тунель в транспортну систему регіону.
За попередніми даними спеціалістів, будівництво підводного тунелю від Хельсінкі до Таллінна обійдеться в 9 - 13 млрд євро.
Якщо проект вдасться реалізувати,- з Хельсінкі до Таллінна можна буде дістатися за 30 хвилин.
До речі, у мережі показали, як виглядає найскладніша автомобільна дорога в світі.