Маркетологи розроблять бренди для всієї України і для її регіонів
Кабінет міністрів України на засіданні 11 жовтня затвердив концепцію збільшення популярності України в світі, спрямовану на збільшення інтересу до нашої держави.
Передбачається розвиток внутрішнього туризму, підтримка культурних та історичних об'єктів, залучення творчої еліти і професійних маркетологів. Останнім належить, зокрема, розробити бренди як для всієї України, так і для окремих її регіонів.
До розробки проектів по кожному з напрямків концепції планується залучити громадські неурядові організації.
Автори затвердженої Концепції вважають, що протягом всіх років незалежності українцями маніпулюють, нав'язуючи думку, що Україна відома світу лише за трьома словами: Чорнобиль, Шевченко, Кличко, і мають намір змінити цю думку.
Нагадуємо, що в 2011 році в Давосі екс-президент України Віктор Янукович закликав іноземних інвесторів у країну, коли почнуть цвісти каштани і роздягатися жінки. Слоганом його невдалої кампанії з популяризації України був "Увімкніть Україну", який він сам не міг вимовити правильно.
А днями Петро Порошенко вирішив підвищити інвестиційну привабливість Одеської області.