В МАУ відповіли на мовний скандал
Авіакомпанія прокоментувала інцидент в міжнародному аеропорту Барселони
В МАУ вважають, що звинувачення у мовній дискримінації з боку пасажира Юрія Шевчука - безпідставні і провокативні. Про це прес-служба авіакомпанії написала на своїй сторінці в Facebook.
Скріншот поста з аккаунта facebook.com/FlyUIA
"МАУ не має власних співробітників в аеропорту Барселони, а користується послугами іспанської обслуговуючої компанії. У своїй діяльності авіакомпанія МАУ керується чинним міжнародним та внутрішнім законодавством України. Основними робочими мовами авіакомпанії МАУ є українська та англійська. Працівники обслуговуючих компаній в аеропортах повинні знати англійську", - написали а авіакомпанії.
"Агент хендлінг, яка спілкувалася з пасажиром, - львів'янка, чия рідна мова - українська. І тому вона охоче говорила з паном Шевчуком українською. Даний факт підтверджує абсурдність звинувачень в мовній дискримінації. Це визнає і сам автор публікації, який в коментарях зазначив, що агент перейшла на українську, коли почула, якою мовою розмовляє пасажир", - додали в прес-службі.
Скріншот поста з аккаунта facebook.com/FlyUIA
В авіакомпанії відзначили, що квиток Шевчука дійсно був анульований системою бронювання, оскільки він порушив правила використання польотних купонів. Якщо маршрут складається з декількох пунктів, то пасажир повинен здійснювати перельоти в такій послідовності, яка вказана в квитку.
"Пан Шевчук придбав квиток, який включав в себе чотири ділянки перевезення. Після успішного перельоту на першому сегменті він не прибув на посадку на другу і третю ділянки перевезення. При цьому пасажир жодним чином не повідомив авіаперевізника про свій намір продовжити повітряну подорож і використовувати четверту ділянку перевезення. Це порушення призвело до автоматичної ануляції його квитка системою бронювання", - розповіли в МАУ.
Згідно з правилами, якщо пасажир порушує послідовність перельотів, то авіакомпанія може відмовити в перевезенні та поверненні вартості невикористаний купонів.
Скріншот поста з аккаунта facebook.com/FlyUIA
"Однак в цьому випадку співробітники наземної служби пішли назустріч пасажиру і "вручну" внесли відповідні зміни в систему бронювання, що дозволило йому продовжити подорож. Тому звинувачення в приниженні і порушенні зобов'язань за договором перевезення викликають відверте здивування. Навпаки, авіакомпанія зробила все можливе, щоб вирішити проблему, викликану порушенням правил пасажиром. Замість подяки пасажир умисно перекручує факти і переводить дискусію в площину спекуляцій навколо болючого мовного питання", - відзначили в прес-службі.
Тепер МАУ вимагає від Юрія Шевчука публічних вибачень. В іншому випадку, в авіакомпанії пообіцяли звернутися до суду.
Нагадаємо, що авіакомпанія МАУ потрапила в мовний скандал.