ua en ru

"Нас заганяють в черги на вокзал": в мережі відреагували на "покращення" від "Укрзалізниці"

"Нас заганяють в черги на вокзал": в мережі відреагували на "покращення" від "Укрзалізниці" Фото: Вокзал в Києві (РБК-Україна)

У відомстві повідомили реальну причину мораторія на повернення квитків онлайн

В мережі бурхливо відреагували на заборону повернення квитків на потяги "Укрзалізниці" через інтернет. Мораторій почав діяти з 12 грудня, а здати проїздний документ тепер можна тільки в касі вокзалу. Про це повідомив Віталій Мороз у Facebook.

"Три дні тому у клієнтів ПАТ "Укрзалізниця" забрали можливість (!) повертати куплені квитки в онлайні – треба пхатися на... вокзал. В Укрзалізниці повинні бути дуже серйозні підстави для такого рішення і дуже переконливі аргументи, які хотілося б почути", - написав він.

На опублікованому скриншоті видно попередження від перевізника: "З 12.12.2017 призупинено операцію повернення місць через Інтернет на поїзди у внутрішньому сполученні та на поїзди в міжнародному сполучені з країнами СНД та Балтії, повернення проїзних документів здійснюється в залізничних квиткових касах".

"Нас заганяють в черги на вокзал": в мережі відреагували на "покращення" від "Укрзалізниці"

Скриншот поста акаунта facebook.com/vitaliy.moroz

"Не хотілося б розганяти "зраду", але come on, ми живемо в 21 столітті, а нас заганяють в черги на вокзал, де у непотрібних касах сидять переважно літні жіночки (я не проти жінок і робочих місць, я за технології). А казали – поставлять автомати з продажу", - пише блогер.

В коментарях обурюються такому рішенню "Укрзалізниці".

"Тепер квитків у системі стане ще менше. Бо стануть менше оперативно повертати. Блін. Я тут намагаюсь купити один нещасний квиток Інтерсіті зі Львова у Київ аж на 8-9 січня, і їх давно нема. Надія була, що здадуть", - пише Олена Дуб.

"Я не розумію, в чому суть такої "ефективності"?" – дивується Петро Цицилін.

"Нас заганяють в черги на вокзал": в мережі відреагували на "покращення" від "Укрзалізниці"

Скриншот коментарів поста акаунта facebook.com/vitaliy.moroz

Сам Віталій Мороз пізніше поділився в коментарях поясненням від "Укрзалізниці" щодо цього обмеження повернення квитків онлайн.

"Для запобігання штучному дефіциту місць у період масових перевезень Укрзалізниця змушена тимчасово, на період з 12 грудня 2017 року до 14 січня 2018 року, призупинити повернення коштів за електронні квитки через інтернет. Даний мораторій не діятиме для міжнародних поїздів у сполученні з Польщею. Повернути кошти за оформлені електронні проїзні документи у внутрішньому сполученні у період дії мораторію можна у квиткових касах залізничних вокзалів України", - пишуть на офіційній сторінці "Укрзалізниці" в Facebook.

"Нас заганяють в черги на вокзал": в мережі відреагували на "покращення" від "Укрзалізниці"

Скриншот поста акаунта facebook.com/JSCUkrzaliznytsia

"Немає нічого постійнішого, ніж тимчасове. Можна ж обмежити кількість куплених квитків на одну картку і т.д. Але це треш і совок. Як з жетончиками в метро", - вважає Андрій Кужель.

"Але пишуть, що з турботою про пасажирів. Замість того, аби ввести технологічні рішення, аби ідентифікувати масову купівлю", - відповідає Віталій Мороз.

"Можливість бронювання квитків також прибирали "тимчасово", - нагадує Микола Зінченко.

"Нас заганяють в черги на вокзал": в мережі відреагували на "покращення" від "Укрзалізниці"

Скриншот коментарів поста акаунта facebook.com/vitaliy.moroz

До речі, "Укрзалізниця" скасувала два потяги до Лисичанська.