ua en ru

Названі основні труднощі, з якими стикаються люди з інвалідністю в метро

Названі основні труднощі, з якими стикаються люди з інвалідністю в метро Фото: Людина в інвалідному візку (pixabay.com/klimkin)

Активіст перевірив оновлену станцію "Лівобережна" на доступність для людей з інвалідністю

В Україні досі не виконуються правила, які прописані в законодавчих та інших державно-нормативних актах. Про це розказав координатор програм безбар'єрності Києва та Київської області асамблеї людей з інвалідністю Віталій Пчолкін інформаційному агентству "Правда".

"Не варто забувати, що не тільки люди з інвалідністю потребують спеціального обладнання, взагалі універсальний дизайн передбачає, що це має бути зручно для будь-якої людини… Це все виписано, просто потрібно це враховувати при проектуванні будь-якої станції", - зазначив він.

За словами Пчолкіна, за місяць до відкриття оновленої станції метро "Лівобережна" представники спільноти людей з інвалідністю вказували на наявні порушення, які обмежували права людей з особливими потребами, зокрема, мало мобільних громадян. На відремонтованій станції були встановлені вузькі двері.

"Ми прийшли показати, що користуємося цим транспортом, бо у нас люблять говорити, що ніхто цим не користується. Найбільші проблеми на пересадках. Я переходив з "Золотих воріт" на "Театральну", там просто ловили звичайних людей, яким я давав інструктаж, як мені допомогти", - розповів координатор.

Першою проблемою, за словами Пчолкіна, є те, що людям з особливими потребами неможливо самостійно вийти з поїзду через 15-сантиметровий перепад.

Відео: Труднощі, з якими стикаються люди з інвалідністю в метро (YouTube/Информационное агентство ПРАВДА)

Інспектуючи оновлену станцію метро "Лівобережна", активіст зазначив, що широкі двері все ж встановили, також були встановлені тактильні елементи на підлозі, зробили жовті наліпки на дверях для людей з вадами зору.

Однак наявні перешкоди все ж лишилися.

"Термінали для поповнення дуже високо знаходяться, екран погано видно… Не враховано принцип універсального дизайну, краще було б зробити термінали на різній висоті", - відзначив Пчолкін.

За винятком проблеми з терміналами, облаштування станції "Лівобережна" активіст визнав задовільним, однак порекомендував замість підйомників встановлювати ліфти.

Раніше Кличко перевірив "Лівобережну" після ремонту.