ua en ru

"Не може бути": експерт розповів про третього винуватця трагічної ДТП у Харкові

"Не може бути": експерт розповів про третього винуватця трагічної ДТП у Харкові Фото: ДТП на вул. Сумській у Харкові (Сергій Бобок/УНІАН)

Адвокат прокоментував новину про нового учасника трагічної події

Відповідальність за загибель людей і тілесні ушкодження постраждали внаслідок жахливого ДТП у Харкові несуть водії транспортних засобів. Інформація про можливу появу третього підозрюваного у справі може бути спробою захисту Олени Зайцевої та Геннадія Дронова "розпорошити відповідальність". Таку думку висловив адвокат Ярослав Куц в коментарі "Обозревателю".

"Якщо говорити про притягнення до відповідальності когось із посадових осіб Харківської міської ради, яка відповідає за організацію дорожнього руху, то це абсолютно неможливо", - відзначив Куц.

"За заподіяння тяжких тілесних ушкоджень та загибель людей внаслідок порушення правил дорожнього руху повністю несуть відповідальність водії транспортних засобів. Так що тут не може бути навіть службової недбалості", - підкреслив адвокат.

Він зазначив, що наявності світлофора на місці аварії достатньо.

"Ви повинні розуміти, що захист буде всіма способами намагатися розпорошити відповідальність, щоб пом'якшити вироки", - прокоментував експерт.

Раніше повідомлялося, що стало відомо про третьому винуватця жахливого ДТП у Харкові.

Харків'яни вважають, що серед підозрюваних має бути ще одна людина.

"Тепер я очікую, що буде оголошено підозру і кому з посадових осіб Харківської міської ради, який відповідає за організацію в місті дорожнього руху. Адже Дронов якщо і порушив правила дорожнього руху, то зробив це не навмисно, а через відсутність на дорозі видимої дорожньої розмітки, зокрема стоп-лінії перед світлофором. Така лінія на площі Конституції (з боку Бурсацького узвозу) була нанесена тільки на наступний день після смертельного ДТП", - висловив думку віце-президент Товариства учасників руху Віктор Козоріз.

За його словами, більшість водіїв, які збираються повертати ліворуч на вул. Сумську, і зараз практично не зупиняються перед стоп-лінією, а намагаються протягнути трохи далі, ближче до перехрестя.

"І вони орієнтуються не на близький світлофор, встановлений з боку площі Конституції, а на дальній, встановлений аж на вулиці Сумській. Тому що якщо зупинитися перед стоп-лінією в лівій смузі, то праворуч сигналів світлофора водіям практично не видно. А якщо праворуч перед світлофором фура зупиняється або великий автомобіль, то водіям з лівих смуг цього світлофора зовсім не видно", - зазначив Козоріз.