"Не жени до мене": з'явилася моторошна соціальна реклама для водіїв-лихачів
Трунар, рятувальник та медсестра звернулися до водіїв, які не дотримуються ПДР
У Міністерстві інфраструктури України створили соціальні ролики в рамках Тижня безпеки дорожнього руху. Відповідні відеоролики опубліковані на YouTube-каналі відомства.
"Трунар, рятувальник або медсестра - хто чекає в кінці гальмівного шляху водія-лихача? Відверто про неприємні речі вони говорять з водіями в радіо- і відеороликах, з бордів та друкованих матеріалів", - відзначили в агентстві PROVID, яке брало участь у створенні соціальної реклами.
У відомстві заявили, що це тільки початок комплексної кампанії з підвищення безпеки на дорогах, над якою Міністерство інфраструктури працює в партнерстві з EGIS Ukraine.
Фото: Нова соціальна реклама (mtu.gov.ua)
До речі, в метро Києва встановлюють нові покажчики.