Нові сітілайти ДСНС потішили українців. Але дехто все одно знайшов "зраду"
Головне управління ДСНС України у місті Київ оригінально підійшло до соціальної реклами, яка закликає містян бути уважними на воді та на природі.
Так, у столиці з'явилися відповідні сітілайти, які вже встигли навіть декого розізлити. У чому проблема - читайте у нашому матеріалі нижче.
Нові сітілайти від ДСНС
Нова соціальна реклама від рятівників закликає бути обережним на воді, бо "ти ж не руський воєнний корабль".
А також киян просять не палити ліс, бо ліс "це ж не руський танк".
Світлини сітілайтів опублікував у своєму Twitter-аккаунті журналіст і автор подкасту "Право на поплаву" Олег Новіков.
Соціальна реклама від ДСНС у Києві (фото: twitter.com/olehbatkovych)
Реакція мережі на сітілайти
Більшість українців "зацінила" такий хід рятівників. Але є люди, які вбачають у цих плакатах певну "зраду".
Річ у тім, що "руський і рускій - це абсолютно різні речі".
"Русь це наша спадщина, а рускіє - це оті крадії історії, яких ми вбиваємо. Перекажіть автору цих постерів, що це недопустимо", - коментує киянка Анна.
"Треба відкоректувати, бо виходить, що м*скалі живуть на Русі", - вважає один юзер.
"Паплюжать форму "руський". Мали б писати "російський". Русь не = рашка", - пише інший користувач мережі.
Разом з тим, у коментарях до допису Олега вже придумують, якими можуть бути соціальні постери від інших відомств.
Наприклад: "Не кради, ти ж не рускій ванька" від МВС, або "Розмовляй мовою, ти ж не Єгора с Зажопінска" від Мінкульту.
Нагадаємо, що в Україні в обіг ввели монету "Ой у лузі червона калина".
Також читайте про те, як премію YUNA 2022 отримала співачка, яка регулярно виступала в Росії і має "аж" дві україномовні пісні.
А ще дивіться, як на фоні українського холодильника сестра мертвого окупанта бідкається, що не може отримати компенсацію.