ua en ru

Нові сітілайти ДСНС потішили українців. Але дехто все одно знайшов "зраду"

Нові сітілайти ДСНС потішили українців. Але дехто все одно знайшов "зраду" Нова реклама ДСНС потішила киян (фото: twitter.com/olehbatkovych)

Головне управління ДСНС України у місті Київ оригінально підійшло до соціальної реклами, яка закликає містян бути уважними на воді та на природі.

Так, у столиці з'явилися відповідні сітілайти, які вже встигли навіть декого розізлити. У чому проблема - читайте у нашому матеріалі нижче.

Нові сітілайти від ДСНС

Нова соціальна реклама від рятівників закликає бути обережним на воді, бо "ти ж не руський воєнний корабль".

А також киян просять не палити ліс, бо ліс "це ж не руський танк".

Світлини сітілайтів опублікував у своєму Twitter-аккаунті журналіст і автор подкасту "Право на поплаву" Олег Новіков.

Нові сітілайти ДСНС потішили українців. Але дехто все одно знайшов "зраду"

Нові сітілайти ДСНС потішили українців. Але дехто все одно знайшов "зраду"

Соціальна реклама від ДСНС у Києві (фото: twitter.com/olehbatkovych)

Реакція мережі на сітілайти

Більшість українців "зацінила" такий хід рятівників. Але є люди, які вбачають у цих плакатах певну "зраду".

Річ у тім, що "руський і рускій - це абсолютно різні речі".

"Русь це наша спадщина, а рускіє - це оті крадії історії, яких ми вбиваємо. Перекажіть автору цих постерів, що це недопустимо", - коментує киянка Анна.

"Треба відкоректувати, бо виходить, що м*скалі живуть на Русі", - вважає один юзер.

"Паплюжать форму "руський". Мали б писати "російський". Русь не = рашка", - пише інший користувач мережі.

Разом з тим, у коментарях до допису Олега вже придумують, якими можуть бути соціальні постери від інших відомств.

Наприклад: "Не кради, ти ж не рускій ванька" від МВС, або "Розмовляй мовою, ти ж не Єгора с Зажопінска" від Мінкульту.