Третина українців вважає, що Чорна п'ятниця - це маркетинговий хід і обман
23 листопада стартує Чорна п'ятниця. Але, як виявилося, кожен третій українець вважає, що цей день "глобальних розпродажів" є маркетинговим ходом і обманом.
Як кажуть фахівці 4Service Group, люди твердо впевнені, що магазини спочатку підвищують ціни, а в період акції роблять знижку.
За словами маркетологів, споживачі, які планують брати участь у цій активності, відстежують політику ціноутворення точок, куди планують піти. Якщо мережі будуть піднімати ціну перед розпродажем, то вони ризикують втратити цю частку аудиторії, і не тільки в Чорну п'ятницю.
При цьому чверть опитаних українців чекають розпродажів в Чорну п'ятницю і заявили про намір здійснювати покупки. Переважна більшість опитаних українців - 60% - на запитання соціологів про намір здійснювати покупки в цей день відповіли: "Можливо".
Відео: Facebook/4Service.UA
Раніше фахівці назвали п'ять предметів, які не варто купувати в Чорну п'ятницю.
Також відомий стиліст Ільяс Сахтара розповів українцям, як вигідно оновити гардероб і на що слід звернути увагу в Чорну п'ятницю.
До речі, про те, як підготуватися до Чорної п'ятниці та не втратити голову від знижок з сумними наслідками для гаманця - читайте в нашій добірці порад.
Відео: РБК-Україна