ua en ru

Як розмитнити "евробляху", яка оформлена на польську чи литовську фірму

Як розмитнити "евробляху", яка оформлена на польську чи литовську фірму Колаж РБК-Україна

Зазвичай, щоб вирішити виниклі проблеми, власники авто починають шукати допомогу на стороні

На даний момент в інтернеті можна знайти купу оголошень різних фірм, які за певну суму грошей пропонують допомогу по всьому спектру послуг, гарантуючи розмитнення "евробляхи" "під ключ". Однак іноді вам можуть попастися аферисти, які захочуть нажитися на вашій неприємності. Про це інформують Факти.

Киянин Максим Завальський купив якось у Польщі Audi А6 2003 року випуску в максимальній комплектації всього за 2600 євро. Тоді гроші на оформлення купчи у хлопця були, але друзі сказали, що краще за 70 євро оформитися співробітником польської фірми. Хлопець так і зробив, оскільки ще не знав, що пізніше її доведеться розмитнювати.

"Тепер же, коли з'явилася можливість легалізувати своє авто за адекватною ціною виявилося, що тієї польської контори вже давно немає. Пошуки колишнього директора цієї фірми не увінчалися успіхом. Трохи погугливши в інтернеті, знайшов компанію, яка за 3 тисячі гривень обіцяла підготувати весь пакет необхідних документів до розмитнення, в тому числі і зняти машину з польського обліку. Правда, за це потрібно було доплатити ще 200 євро", - каже хлопець.

Киянин довго не роздумував, ціна була цілком прийнятною. Але після того, як він підписав "договір" і передав гроші, представник компанії зник та перестав відповідати на дзвінки.

Пізніше хлопець познайомився з Олексієм Моргуновим, який допоміг йому провести процедуру оформлення купчи і зняти з обліку "евробляху" в країні її реєстрації.

"Якщо у машини клієнта не прострочена страховка, то проблем немає. Він мені дає доручення і я знімаю авто з обліку навіть без самої машини. Головне, щоб всі документи були в наявності. Коштує ця процедура в Польщі від 200 до 500 євро, залежно від типу авто. Ці гроші клієнт через онлайн-банкінг переводить на рахунок польського сервісного центру, і процедура зняття йде без проблем. При цьому отримувати транзитні номери не обов'язково. Після зняття з обліку автомобіль цілком може знаходиться в Польщі ще 10 діб", - розповів Олексій Моргунов.

Деякі ділки пропонують ще одну схему легалізації проблемних "евроблях" - створення автомобіля-двійника. В українських базах знаходять схожу машину, котра вже стоїть на обліку, і під неї створюють фальшивий техпаспорт і номера. Однак при необережності можна отримати дуже серйозні проблеми із законом.

Нагадаємо, що за добу в Україні розмитнили рекордну кількість "евроблях".

Ми писали, що закони про розмитнення авто на іноземних номерах ("евроблях") №8487 і №8488 набрали чинності 25 листопада 2018 року.

РБК-Україна писало, що на початку листопада 2018 року в Україні перебувало близько 630 тисяч автомобілів на "єврономерах".