ua en ru

В Росії вчаться працювати з несвідомим

Загадкове установа надає психологічну допомогу всім мислимим категоріям громадян

У Росії з'явилося Управління по роботі з несвідомим. Про це повідомляють користувачі соцмереж, підтверджуючи свої слова фотографіями з брендованими машинами відомства.

Дивні діла твої, господи. Стоїть на парковці ось така машина. Напис "Управління по роботі з несвідомим". Я спочатку...

Posted by Софія Філіппова on 6 листопада 2015 р.

Я знаю, зсередини це не видно, тому що зміни накопичуються поступово. Але я не був на Батьківщині майже рік, і зі сторо...

Posted by Акунін Чхартішвілі on 7 листопада 2015 р.

Все це дуже схоже на фейк, але, як виявилося, у цієї загадкової структури є не тільки автопарк, але і сайт, де розміщена інформація про створення, цілей, діяльності та відповідальних осіб.

Зокрема, на сайті йдеться, що Управління по роботі з несвідомим було створено в 2014 році у зв'язку з "необхідністю вирішення важливої задачі, яка полягала у просвітницькій роботі серед населення і муніципальних органів, спрямованої на популяризацію, застосування і розвиток ідей психологічного підходу в соціальній сфері".

На гербі Управління по роботі з несвідомим зображений геральдичний щит із зображенням грецької букви "псі" - умовного знака, що позначає психологічну сферу діяльності.

Позаду щита знаходиться двоголовий орел, дві голови якого позначають подвійність психіки - праву емоційну частину і ліву раціональну. Двоголовий орел дивиться в різні сторони по лінії часу - одночасно і в минуле, і в майбутнє, відбиваючи одну з властивостей несвідомого - відсутність в ньому суб'єктивного відчуття часу.

В Росії вчаться працювати з несвідомим

Фото: Одна з машин Управління по роботі з бессознатеьным

У діяльності відомства куди менше від "міністерства магії", ніж у назві: освітні програми, лекції, консультації і надання психологічної підтримки представникам різних соціальних груп.

Все виглядає досить переконливо. Дивно лише, що при настільки бурхливої діяльності широкою громадськістю організація була помічена тільки зараз. Схоже, брендований автопарк - серйозний маркетинговий хід.

До речі, в Києві відкрився "Театр переселенця", покликаний дати можливість бути почутими тим, хто вимушений щодня відстоювати своє право на життя.