Міст Метро в Києві потребує капітальної реконструкції
Міст Метро в Києві, побудований в 1965 році, в даний час знаходиться в аварійному стані і без належного обслуговування може завалитися. Про це повідомив відомий мостобудівник Георгій Росновский, який розповів про те, чому по Кримському мосту не їздять вантажні авто, в інтерв'ю "Фактам".
Мостобудівник розповів, що певна компанія, що отримала 1,8 млрд гривень на обслуговування мосту, досі не зробила жодних реальних дій по його поліпшенню.
Стан всіх столичних мостів, за словами Росновского, викликає серйозні побоювання, приміром, з моста Патона вже давно відлітають іржаві шматки конструкцій, а у Північного мосту видно тріщину в пілоні.
Міст Метро знаходиться в аварійному стані і може зруйнуватися (Георгій Росновский, фото: fakty.ua)
Найгірший же стан, за словами мостобудівника, у Моста Метро.
"Він може впасти в будь-яку хвилину. І це буде не вночі, коли по мосту не буде руху. Це станеться вдень, в годину пік. Можуть загинути люди. У двох потягах метро, що йдуть назустріч один одному, - до півтори тисячі пасажирів. Уявляєте, яка може статися трагедія?" - заявив Росновский.
Також експерт повідомив, що про аварійний стан мосту заговорили ще в 1998 році, а в 2010-му дослідники з Франції підтвердили побоювання. Але досі нічого суттєвого, крім заміни асфальту і фарбування перил, ніхто не зробив.
За його словами, міст потребує повної реконструкції, і навіть капітальний ремонт не врятує ситуацію.
Він також розповів, що вже розробив проект реконструкції Моста Метро, який передбачає розширення автомобільної дороги до трьох смуг. При цьому доведеться розібрати окремі конструкції споруди.
До речі, нещодавно у мережі показали фото з будівництва залізної дороги, яка буде проходити по Кримському мосту. В кадрах чітко видно нестикування в плитах, які укладають будівельники.
Раніше ми повідомляли, що в нових підручниках з історії Криму за 10-й клас сказано, що кримські татари активно допомагали нацистам у Другій світовій війні.