Кияни зможуть отримувати оперативні попередження про надзвичайні ситуації, завдяки новому сервісу Київської міськадміністрації
Новий сервіс від КМДА, запущений у рамках проекту Smart City, буде інформувати городян про різних надзвичайних ситуаціях через портал new.kievcity.gov.ua. Відвідувачі цього ресурсу зможуть отримувати повідомлення по 10 різних видів інформації. Зокрема, про перекриття доріг, відключення електроенергії та водопостачання, про зміни в роботі громадського транспорту і метро, про пошук донорів крові, культурних заходах і т. д. Повідомлення про це з'явилося на сайті міської адміністрації.
Для підписки на розсилку, відвідувачам сайту потрібно зареєструватися, вказавши свої дані, електронну пошту та номер мобільного. "Тип інформації та спосіб її одержання кожен киянин вибирає для себе сам, заповнивши анкету", - зазначив перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс.
За два тижні роботи сайту в тестовому режимі прийшло понад 4 тисяч заявок від киян.
"У Києві проживає близько трьох мільйонів чоловік. На розробку і впровадження системи було витрачено близько 30 тис. гривень, тобто в перерахунку виходить менше однієї копійки на людину. Хіба це ціна за безпеку? Особливо приємно, що це ініціатива не чиновників, а громадськості", - підкреслив директор Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту КМДА.
Фото: Творці сервісу повідомлень киян до КМДА (kievcity.gov.ua)
"Київський метрополітен", "Київпастранс", "Київавтодор", "Київенерго" і "Київводоканал" надсилають в контакт-центр інформацію про важливі події, планових і аварійних відключеннях послуг, зміни в роботі транспорту, перекриття автодоріг і т. д. Ця інформація обробляється і поширюється на порталі контакт-центру, серед операторів, які приймають телефонні дзвінки, після чого розсилається підписаним групам абонентів за допомогою е-mail і смс-розсилок", - сказав Олександр Дудченко, заступник керівника контакт-центру 15-51.
Фото: Заповнивши форму, кожен бажаючий зможе отримувати повідомлення від комунальних підприємств Києва (new.kievcity.gov.ua)
Керівник проекту від громадськості Арсеній Фінберг переконаний, що інформування мешканців має працювати в кожному європейському місті: "Я радий, що Київ не просто відгукнувся на цікаву ідею, але і швидко знайшов можливості для втілення її в життя. Це надихає".
Проект підтримали основні оператори мереж мобільного зв'язку: "Київстар", lifecell і Vodafone.
Раніше Styler писав про те, що в КМДА мають намір "дотягнути" метро до околиць.