Під час карантину українці стали більше пити кави поза домом. В середньому українці випивають до 15 чашок кави на тиждень, з яких 6 - це кава "з собою".
Про це свідчать дані дослідження "Споживання кави поза домом" від "Кантар Україна", проведене на замовлення МакДональдз.
77% населення міст України віком 16-55 років п’ють каву. При цьому 68% з них купує її в закладах харчування поза домом - у кав’ярнях, кавових точках та кафе.
Смак та якість кави є визначальними факторами для обрання кави поза домом. Українцям більше смакує кава світлого ступеня обсмаження як, наприклад, бленд кави McCafe, представлений в МакДональдз: 100% арабіка, що на 80% складається із зерен, вирощених у Колумбії та на 20% - Бразилії.
Серед кави, що споживається поза домом, переважає "біла кава". Загальний відсоток кавових напоїв з молоком становить 55% від усіх куплених чашок.
Важливо, що у приготуванні "білої кави" значну роль відіграє жирність молока, яка надає солодкого присмаку пінки.
Збалансований смак кавового напою залежить від 4-х факторів: зерно, правильний помел, температура та якість води.
Окрім якісних кавових зерен, потрібно слідкувати за м’якістю води, помелом та рецептурою приготування того чи іншого напою.
Серед найпоширеніших причин споживання кави українці назвали: бажання задовольнити потребу; підбадьоритися та зарядитися енергією; розслабитися та відпочити; побалувати себе і насолодитися моментом.
Нагадаємо, МакДональдз в Україні - лідер серед ресторанів швидкого обслуговування. Перший заклад відкрито 24 травня 1997 р. в Києві.
Мережа налічує 98 закладів у 23 містах України (станом на лютий 2021 року). Компанія щорічно входить до переліку 100 найбільших платників податків в Україні, а також до переліку найкращих роботодавців.
Крім того, компанія партнер-засновник і найбільший корпоративний партнер "Фундації Дім Рональда МакДональда" в Україні.