"Стовідсоткова арт-провокація": автор еротичних знімків з "перепічкою" вперше прокоментувала скандал
Фотограф вважає, що в скандальному Instagram-акаунті немає нічого поганого
Автор резонансних знімків в Instagram "Київської перепічки" вперше прокоментувала скандал навколо реклами. Як виявилося, фотографії були зроблені київським фотографом Оленою Поповою. В інтерв'ю "24 Каналу" вона розповіла, як створювався провокаційний проект.
"Мені замовили фотосесії для арт-проекту з використанням Перепічки. Разом із замовниками (у мене договір про нерозголошення імен, хлопці обіцяють скоро про себе розповісти, вже їх фотографувала) обдумали образи, варіанти стилів і колірну гаму", - говорить Попова.
Скріншот посту акаунта instagram.com/perepichka_1981
На звинувачення в зайвої відвертості знімків фотограф відповіла так:
"Об'єктивізація – це питання до реклами, коли жіноче/чоловіче тіло використовується для звертання уваги і не має відношення до продукту, який рекламується. Instagram перепічки, як я розумію і як кажуть хлопці, це 100% арт-проект-провокація. Тому про об'єктивізації тут недоречно говорити", - вважає автор.
Вона також прокоментувала звинувачення моделі Софі Пашкуал у використанні її особи разом з оголеними знімками інших моделей, так що складалося враження, що це тільки вона.
"Її друзі та рідні почали писати їй, що, здається, ніби оголені фотографії теж належать їй. В мережі швидко знайшли її Инстраграм-аккаунт, де видно, що її груди і груди іншої моделі абсолютно не схожі. Думаю, що вона хотіла зловити свою популярність на цій темі: грає на сцені, відома модель. Кажуть, їй потрібен був PR", - говорить Олена Попова.
Фотограф вважає, що немає нічого поганого в тому, щоб використовувати зображення жіночого тіла, якщо це доречно.
"Без вульгарності. За великим рахунком, живіт – така ж частина тіла, як рука, просто більш інтимна, тому що вона частіше прикрита одягом. Шматок ноги – така ж частина жіночого тіла, як і плече. Мені здається, тут – питання сприйняття. Крім того, у таких роботах виявляються комплекси спостерігають людей. Не кажу, що в рекламі має бути голе тіло. Я за те, щоб був концепт. Просто так історично склалося, що після Хельмута Ньютона – моветон використовувати оголене жіноче тіло для залучення уваги до продукту, коли воно того не вимагає.
Нагадаємо, що мережа здивувала поява Instagram-аккаунта "Київської перепічки", де публікували еротичні знімки зі скандальними підписами. Пізніше власники торгової марки заявили, що не мають відношення до такої реклами.