Не всі знають, що рівень температури впливає на ціну
Коли температура в приміщенні падає нижче 12 градусів тепла, то споживач платить на 5% менше за кожен градус протягом усього строку відхилення від норми. Про це пише "Слово і діло".
Але для того, щоб не переплачувати, необхідно спочатку викликати представників постачальника тепла, щоб він офіційно зафіксував неякісну послугу. Коли представники теплопостачальної компанії складуть акт-претензію, можна не платити по рахунках, але тільки за період, коли були відхилення від норми.
Перевіряється саме температура повітря і стін в приміщенні, а не батарей.
Щоб викликати представника компанії-постачальника послуги, потрібно зателефонувати або написати письмову заяву, де вказується прізвище, адресу проживання і суть скарги.
Після того як заяву буде зареєстровано, представник виконавця, в термін, зазначений в договорі про надання послуг, зобов'язаний прийти і зафіксувати температуру в будинку.
Якщо зі складанням акту-претензії не поспішають або відмовляють в ньому, можна оформити його самостійно з сусідами, які також страждають від холодів. Достатньо буде підпису двох з них.
Акт складається у двох примірниках і реєструється в спеціальному журналі. На його розгляд дається три дні. В цей термін виконавець повинен або розпорядитися про перерахунок платежів, або надати мотивовану відмову.
Інфографіка (slovoidilo.ua)
Раніше Styler розповідав, як опалюють житло в різних країнах.