Міжнародний фестиваль оцінив рекламу пісенного конкурсу українських дизайнерів
Авторитетний міжнародний фестиваль реклами Каннські леви (Cannes Lions International Advertising Festival) нагородив українців за брендинг Євробачення 2017. Розробкою займалися українські Banda.agency і Republique, які отримали бронзову нагороду в категорії Desing Lions. Про це повідомив засновник агентства Павло Вржещ у коментарі The Village Україна.
В основу символіки Євробачення 2017, яке відбулося в Києві, було покладено традиційне українське намисто.
Фото: Шорт-лист (facebook.com/wearebanda)
"Я радий, що саме цей проект отримав нагороду. За 60 років Євробачення у конкурсу не було видатного дизайну. І те, що нам вдалося вперше зробити брендинг такого рівня для всесвітньо відомого бренду – це наша маленька гордість. І це лише зміцнює віру, що український креатив набагато крутіший і сміливіший, ніж ми всі звикли думати", – відзначив Вржещ.
Проект розробляла команда агенції разом з колегами з дизайн-студії Republique.
Скріншот поста (facebook.com/wearebanda)
Раніше повідомлялося, що "Донбас" Сергія Лозниці потрапив до конкурсної програми Мюнхенського кінофестивалю.
Що ви не знали про Нетту Барзілай (відео: STYLER.rbc.ua)