Як повернути розпакований товар в магазин: адвокат дав поради українцям
Фахівець розповів, як покупцям повернути гроші за розпаковані зіпсовані продукти
Адвокат розповів українцям, як повернути в продуктовий магазин розпакований товар неналежної якості. Радами фахівець поділився у програмі "Сніданок з 1+1".
Експерт зазначив, що сучасна харчова промисловість використовує вакуумну або іншу герметичну упаковку, щоб як можна довше зберегти продукт і при цьому не втратити його якість.
Проте така упаковка не дозволяє покупцю пересвідчитися в якості продукту. Адвокат розповів, що робити, якщо після розпакування товару вдома ви виявили, що продукт зіпсований.
У такій ситуації Закон України "Про захист прав споживачів" зобов'язує продавця запропонувати покупцеві або замінити неякісний товар, або повернути витрачені на продукт кошти. Гроші повинні повернути в той же день.
"Якщо з якихось причин це неможливо, то Закон зобов'язує повернути гроші не пізніше семи днів з дня звернення", - підкреслив адвокат.
Він рекомендує не просто повертати неякісний товар, але і написати заяву у двох примірниках, в якій буде зазначена вимога повернути вам гроші.
"Повернути гроші за зіпсований товар можна навіть в тому випадку, коли ви вже почали його їсти", - зазначив фахівець.
Відео: Як повернути розпаковані неякісні продукти (YouTube/Сніданок з 1+1)
Раніше повідомлялося, що під Тернополем мама купила дитині сік з неприємним "сюрпризом".
Нагадаємо, в Києві ледь не отруїли вихованців дитячого садка протухлим м'ясом.
До речі, киян обурили зіпсовані фрукти в супермаркеті.
10 незвичайних фактів про кабачок (відео: STYLER.rbc.ua)