Головна місія проекту — це повна соціалізація і допомога в усвідомленні власних бажань і можливостей
Соціальне агентство "Виключно звичайні" і соціальний хаб Eight Socia lHub запускає новий сезон своєї успішної благодійної ініціативи VIPускники 2018. Проект виводиться на новий рівень. В цьому році допомогу отримають вже 50 випускників дитячих будинків та інтернатів.
Ці діти стикаються з безліччю проблем: невпевненість у собі, відсутність практичних побутових знань, споживче відношення до оточуючих, страх і складна взаємодія з соціумом.
В цьому році основний акцент проекту йде на п'ять навчальних днів з профорієнтацією. Фінальною частиною для учасників буде презентація своїх проектів для перспективних менторів та роботодавців. Для VIPускники 2018 це буде тільки початок їх професійної діяльності.
"З дітьми будуть працювати не тільки кращі педагоги, лектори та тренери, але і професійні психологи і фахівці з профорієнтації. Таким чином, кожен учасник зможе зрозуміти свої бажання та оцінити свої можливості, що в подальшому допоможе кожному з них влаштуватися на роботу мрії", - розповіла засновник соціального агентства "Виключно звичайні" Наталія Терещенко.
Також у цьому році планується проведення фотовиставки "Хочу бути". На виставці кожен зможе подивитися фото учасників і дізнатися його історію. Ознайомитися з його бажаннями і прагненнями, і допомогти будь-якими доступними засобами.
Завдяки флешмобу "Подаруй випускний одяг випускнику з дитячого будинку" у 2017 році вдалося зібрати тисячу суконь і костюмів для юних учасників не тільки проекту VIPускники, а і випускникам з інших дитячих будинків по всій Україні. У новому сезоні флешмоб буде проходити знову, що дасть можливість допомогти ще більшій кількості дітей.
Але головною подією всього проекту залишається fashion-показ, на якому юні випускники зможуть продемонструвати нові вбрання від провідних українських дизайнерів і показати набуті навички. В цьому році показ пройде в травні на одній з кращих локацій Києва. Його зможуть відвідати всі бажаючі.
У проекті задіяні не тільки небайдужі люди, але і великі компанії, які виступають партнерами "VIPускники". Саме їх представники ознайомляться з проектами випускників.
"У цьому році значно поповнився пул наших партнерів, які відгукнулися допомогти у матеріальному забезпеченні, логістики та стажування учасників. Зараз у нас налічується більше десяти партнерів. Але ми продовжуємо шукати нових благодійників нашої ініціативи. Якщо Ви хочете побачити реальні результати своєї благодійності – приєднуйтесь", - прокоментувала Наталія Терещенко.
У наступному році проект буде виходити на всеукраїнський рівень, щоб допомогти дітям з усієї країни. Організатори впевнені, що "VIPускники" стане доброю традицією і буде проходити щороку. Це підтверджує успішне проведення перших двох сезонів.