Колишній учасник групи "Воплі Відоплясова" вважає, що для фінансового успіху музикантам потрібно "підтакувати" смакам публіки
Відомий український музикант, один із засновників гуртів "Воплі Відоплясова" і "Борщ" Олександр Піпа заявив, що в Україні можна заробити музикою, якщо орієнтуватися на смаки широкої аудиторії.
"Про секрети популярної пісні. Один наш друг почув "Борщ" і попросив нас з Юрієм Здоренком допомогти записати свої пісні, такі класні, мелодійні, баладні. Ми пішли на студію і зробили справжні хітові аранжування. Я б для своєї музики такого ніколи не зробив, тому що це попса - але чувак хотів саме такі поп-рокові аранжування, і ми зробили їх ну просто ідеально. Отже, якщо у тебе є професійний досвід, стає зрозумілим, як зробити хітовий проект", - сказав музикант в інтерв'ю ONLINE.UA.
За його словами, щоб бути популярним музичним проектом в Україні, потрібно грати музику, яку не хочеш.
"Є тільки один нюанс: у такому разі треба грати те, що ти не хочеш, і не грати те, що ти хочеш. Всі. А в моєму випадку - я вже в такій ситуації був останні п'ять років в ВВ. Так навіщо мені було кидати ВВ - тим більше, я був там на задньому плані і особливо не зганьбився, і робити те ж саме - але зі мною на передньому плані? Тим більше, є такий нюанс: чим бідніша країна, тим менше ринок для поп-музиканта. Наш ринок - це не ринок Німеччини, Франції, не кажучи про англосаксонський світ" - зазначив Піпа.
За словами екс-басиста ВВ, щоб заробити в Україні, треба охоплювати всю можливу аудиторію, тобто "підтакувати її музичним смакам".
"І такий приклад у нас є - це Вєрка Сердючка. У принципі, хто завгодно може робити таку музику, як Вєрка Сердючка, і це гарантований успіх. Але просто не хочеться", - резюмував музикант.
Раніше лідер Depeche Mode порадив українським музикантам "конкурувати з Шопеном"