Менеджер співачки має намір подати в суд на торговельну марку за незаконне використання імені й образу артистки у своїх рекламних акціях
Команда Оля Полякова протягом місяця намагалася залагодити конфлікт, який виник через рекламної акції ТМ "Оболонь Beermix". Компанія незаконно використовувала образ співачки, а один з смаків виробленого напою був названий її псевдонімом. Досягти взаєморозуміння сторонам не вдалося, тому справу передали юристам.
"Ми не домовилися з ТМ "Оболонь Beermix". Хоча після публікації в ЗМІ нашого обурення ситуацією, маркетологи компанії, нарешті, вийшли з нами на діалог. У нас відбулася зустріч, однак, судячи з їх поведінки, представники компанії так і не зрозуміли, що грубо порушені не тільки наші права, але і завдано шкоди репутації та іміджу Олі Полякової, яка не пов'язує свій образ з алкогольною продукцією. Вирішити проблему під час зустрічі не вдалося. Тому ми передаємо справу юристів і, швидше за все, будемо звертатися в суд з позовом на суму в один мільйон гривень", - заявив продюсер співачки Михайло Ясинський.
Нагадаємо, що українські зірки підтримали проведення Євробачення в Одесі. Флешмоб підтримала також відома ведуча та співачка Оля Полякова.